logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laboratorium Komunikacji zmienia nazwę na Generations

  PR 04.10.2016, przeczytano 1589 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem września Laboratorium Komunikacji oficjalnie zmieniło nazwę na Generations. Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laboratorium-komunikacji-zmienia-nazwe-na-generations,30125,artykul.html

Ruch ten podyktowany jest istotnymi zmianami, jakie zachodzą w rynku. – Decyzje konsumenckie nie są już wyłączną domeną ojca i matki lub któregoś z nich osobno. Rośnie liczba kategorii, w których podejmujemy je wspólnie, przy udziale całej rodziny. Marketerzy nie mogą więc stale patrzeć na świat wyłącznie przez pryzmat pojedynczego konsumenta. Przestawienie toku myślenia na rodzinny, to kierunek który ma swoje uzasadnienie w badaniach i który mamy zamiar intensywnie promować – tłumaczy Sebastian Błasiak, Prezes Generations.

Agencja od niemal 10 lat wspiera największe marki, takie jak: Ferrero, Danone, NIVEA, Żywiec Zdrój, Mattel czy Fisher-Price w efektywnym docieraniu do rodzin, dzieci oraz młodych, dając im impuls do ciągłego wzrostu. Do jej najważniejszych realizacji należą kampanie: „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA” oraz „Szkółki Piłkarskie NIVEA”,  program „Kinder + Sport” czy „Kraina Kinder Niespodzianki”, realizowane na zlecenie Grupy Ferrero oraz kampania edukacyjna „Mamo, tato wolę wodę” dla marki Żywiec Zdrój.

Nowa nazwa – Generations – ma lepiej oddawać ideę tworzenia rozwiązań marketingowych scalających trzy, z pozoru różne perspektywy: rodzica, dziecka oraz marki. Kręgi oplatające literę „G” w nowym logo Generations symbolizują koncentrycznie ułożone słoje drzewa na podstawie których określa się jego wiek, nawiązując tym samym do pokoleniowości.

Źródło: Generations

www.gnrs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764