Z końcem września Laboratorium Komunikacji oficjalnie zmieniło nazwę na Generations. Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.
Ruch ten podyktowany jest istotnymi zmianami, jakie zachodzą w rynku. – Decyzje konsumenckie nie są już wyłączną domeną ojca i matki lub któregoś z nich osobno. Rośnie liczba kategorii, w których podejmujemy je wspólnie, przy udziale całej rodziny. Marketerzy nie mogą więc stale patrzeć na świat wyłącznie przez pryzmat pojedynczego konsumenta. Przestawienie toku myślenia na rodzinny, to kierunek który ma swoje uzasadnienie w badaniach i który mamy zamiar intensywnie promować – tłumaczy Sebastian Błasiak, Prezes Generations.
Agencja od niemal 10 lat wspiera największe marki, takie jak: Ferrero, Danone, NIVEA, Żywiec Zdrój, Mattel czy Fisher-Price w efektywnym docieraniu do rodzin, dzieci oraz młodych, dając im impuls do ciągłego wzrostu. Do jej najważniejszych realizacji należą kampanie: „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA” oraz „Szkółki Piłkarskie NIVEA”, program „Kinder + Sport” czy „Kraina Kinder Niespodzianki”, realizowane na zlecenie Grupy Ferrero oraz kampania edukacyjna „Mamo, tato wolę wodę” dla marki Żywiec Zdrój.
Nowa nazwa – Generations – ma lepiej oddawać ideę tworzenia rozwiązań marketingowych scalających trzy, z pozoru różne perspektywy: rodzica, dziecka oraz marki. Kręgi oplatające literę „G” w nowym logo Generations symbolizują koncentrycznie ułożone słoje drzewa na podstawie których określa się jego wiek, nawiązując tym samym do pokoleniowości.
Źródło: Generations