logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laureaci konkursu „Postaw na Stojak” wybrani

   18.07.2013, przeczytano 4567 razy
ilustracja

Spośród rekordowej puli ponad 1700 nadesłanym zgłoszeń stojaków rowerowych jury konkursowe wybrało laureatów w dwóch kategoriach. Nagrodę główną zdobyła Magdalena Falkiewicz, ze swoich rewolucyjnym projektem „Przypinacz” i to do niej trafi 10 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laureaci-konkursu-postaw-na-stojak-wybrani,19288,artykul.html

Pozostałymi laureatami w kategorii PRO, której założeniem było zaprojektowanie profesjonalnego stojaka wraz ze specyfikacją wykonania i montażu, okazali się Maciej Własnowolski, który zajął drugie miejsce oraz Tomasz Chodnik na miejscu trzecim. Za swoje projekty zostaną nagrodzeni kwotami 5 000 zł oraz 2 500 zł.

W kategorii PASJA wykazać mogli się wszyscy na co dzień nie związani profesjonalnie z designem, projektowaniem lub architekturą. Zwyciężyła LINIAPROSTA grupa projektowa zgarniając nagrodę w wysokości 5 000 zł.

Zbigniew Bronowski uplasował na miejscu drugim (3 000 zł), Sebastian Skowroński zajął miejsce trzecie (1 500 zł).

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie konkursu: www.postawnastojak.pl

Konkurs to inicjatywa firmy McDonald’s Polska, a realizowany jest we ścisłej
współpracy i nadzorze merytorycznym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
Partnerem akcji jest także Stowarzyszenie Miasta dla Rowerów.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Przypinacz montowany jest za pomocą kołków i śrub .... a gdzie otwory na te śruby?
Dlaczego ich nie widać? Jak coś takiego mogło wygrać ?????

avatar użytkownika
,

Może to Photoshop ;-)  

avatar użytkownika
,

A może poprostu kotwa chemiczna? wkładasz i zastyga ....   

avatar użytkownika
,

podobno na sztuce nie trzeba się znać znać a należy ją czuć, więc ja czuję (co nie znaczy, że coś o sztuce wiem), że jakbym miał rower to do stojaka z III miejsca bym podjechał, bo ciekawy, oryginalny i zajeb... funkcjonalny - tyle możliwości podpięcia bicykla... ale ja to się nie znam i roweru nie mam, bo gdzie kupić rower dla chłopa ze 120 kg żywej wagi :)

avatar użytkownika
,

Eeeee tam ... znalazło by się coś pewnie ... ja tam mam Gianta jakiegoś 10 letniego i jakoś tyle na nim właśnie przeworzę nawet z dzieciakiem na foteliku i jakoś daje radę ... wprawdzie profil opony się nieco zmienia jak zasiadam ale daje rade ;-)  

avatar użytkownika
,

Sama idea konkursu na stojak rowerowy jest fajna. Szkoda, że w tym wypadku (cyt. z Regulaminu) "Celem Konkursu jest wyłonienie osób, które najciekawiej zaprezentują swój projekt stojaka rowerowego."
Czyli nie liczył się sam projekt a jedynie atrakcyjny sposób jego prezentacji?
Poza tym, czy Przypinacz jest stojakiem? Gdzie tu ta rewolucyjność? Od wielu lat funkcjonują stalowe ucha osadzone w ścianach.
Nie podobają mi się zwycięskie projekty, były lepsze.
Słabo.

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764