logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lenovo Ideacentre All-in-One z urządzeniem Epson w prezencie

  PR 13.08.2019, przeczytano 243 razy
ilustracja

Lenovo przygotowało specjalną promocję, w ramach której przy zakupie wybranych komputerów z rodziny Ideacentre All-in-One można otrzymać w prezencie urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100. Akcja promocyjna potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lenovo-ideacentre-all-in-one-z-urzadzeniem-epson-w-prezencie,383581,artykul.html

Produkty Lenovo Ideacentre to eleganckie komputery stacjonarne All-in-One stworzone z myślą o codziennych potrzebach rodziny lub małych przedsiębiorstw. By dopełnić wyposażenie domu lub małego biura, przy zakupie wybranych komputerów Lenovo Ideacentre All-in-One, można otrzymać urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100 w prezencie. Seria AlO (All-in-One) charakteryzuje się nowoczesnym designem, możliwością stworzenia dedykowanej konfiguracji oraz wysokim poziomem wydajności mimo kompaktowej budowy.

Komputery Lenovo Ideacentre AlO

Rodzina Ideacentre All-in-One (AlO) to komputery stacjonarne łączące w sobie estetykę, łatwość w obsłudze oraz atrakcyjność cenową. Mogą spełniać codzienne oczekiwania zarówno rodziny – w kontekście codziennego użytkowania i rozrywki – jak i małych przedsiębiorstw w czasie codziennej działalności biznesowej. Integracja podzespołów z panelem wyświetlacza sprawia, że są bardziej kompaktowe i nie zajmują zbędnego miejsca. Dzięki temu stają się nie tylko poręczne, lecz także optycznie smukłe. Seria Yoga A natomiast proponuje kreatywne i efektywne rozwiązania przydatne zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów pracujących z programami do grafiki czy montażu wideo takie jak możliwość pisania piórem cyfrowym czy pokrętło do pracy nad materiałami cyfrowymi. Szczegółowe informacje na temat modeli Ideacentre AIO można znaleźć na stronie internetowej Lenovo.

Urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100

Idealnym dodatkiem na rozpoczynający się rok szkolny jest wydajne urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100, które tworzy ekonomiczne wydruki wysokiej jakości. Jego niewątpliwym atutem jest opcja drukowania mobilnego. Urządzenie umożliwia bezprzewodowe drukowanie i skanowanie nie tylko z komputerów, lecz także ze smartfonów i tabletów, a dzięki funkcji Epson Email Print wydruki można uzyskać z dowolnego miejsca, wysyłając dokumenty i zdjęcia bezpośrednio do drukarki za pośrednictwem poczty e-mail. Urządzenie zostało też wyposażone w czytnik kart pamięci oraz czytelny wyświetlacz LCD.

Jak działa promocja?

Pomiędzy 7 sierpnia a 30 września 2019 roku należy kupić jeden z komputerów stacjonarnych Lenovo Ideacentre objętych promocją (AIO 300, AIO 340, AIO 510, AIO 520, AIO 520S, AIO 730S lub Yoga A940), zrobić zdjęcie wyciętego z opakowania kodu kreskowego produktu oraz w ciągu 14 dni wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po jego weryfikacji urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100 trafi pod wskazany adres w przeciągu 2 tygodni. Wszelkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na dedykowanej stronie internetowej - www.lenovo-epson.pl.

Gdzie kupić?

Partnerami promocji są sklepy: RTV Euro AGD, Sferis, Komputronik, MediaExpert oraz x-kom.

Źródło: Lenovo

www.lenovo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764