logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lenovo Ideacentre All-in-One z urządzeniem Epson w prezencie

  PR 13.08.2019, przeczytano 285 razy
ilustracja

Lenovo przygotowało specjalną promocję, w ramach której przy zakupie wybranych komputerów z rodziny Ideacentre All-in-One można otrzymać w prezencie urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100. Akcja promocyjna potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lenovo-ideacentre-all-in-one-z-urzadzeniem-epson-w-prezencie,383581,artykul.html

Produkty Lenovo Ideacentre to eleganckie komputery stacjonarne All-in-One stworzone z myślą o codziennych potrzebach rodziny lub małych przedsiębiorstw. By dopełnić wyposażenie domu lub małego biura, przy zakupie wybranych komputerów Lenovo Ideacentre All-in-One, można otrzymać urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100 w prezencie. Seria AlO (All-in-One) charakteryzuje się nowoczesnym designem, możliwością stworzenia dedykowanej konfiguracji oraz wysokim poziomem wydajności mimo kompaktowej budowy.

Komputery Lenovo Ideacentre AlO

Rodzina Ideacentre All-in-One (AlO) to komputery stacjonarne łączące w sobie estetykę, łatwość w obsłudze oraz atrakcyjność cenową. Mogą spełniać codzienne oczekiwania zarówno rodziny – w kontekście codziennego użytkowania i rozrywki – jak i małych przedsiębiorstw w czasie codziennej działalności biznesowej. Integracja podzespołów z panelem wyświetlacza sprawia, że są bardziej kompaktowe i nie zajmują zbędnego miejsca. Dzięki temu stają się nie tylko poręczne, lecz także optycznie smukłe. Seria Yoga A natomiast proponuje kreatywne i efektywne rozwiązania przydatne zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów pracujących z programami do grafiki czy montażu wideo takie jak możliwość pisania piórem cyfrowym czy pokrętło do pracy nad materiałami cyfrowymi. Szczegółowe informacje na temat modeli Ideacentre AIO można znaleźć na stronie internetowej Lenovo.

Urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100

Idealnym dodatkiem na rozpoczynający się rok szkolny jest wydajne urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100, które tworzy ekonomiczne wydruki wysokiej jakości. Jego niewątpliwym atutem jest opcja drukowania mobilnego. Urządzenie umożliwia bezprzewodowe drukowanie i skanowanie nie tylko z komputerów, lecz także ze smartfonów i tabletów, a dzięki funkcji Epson Email Print wydruki można uzyskać z dowolnego miejsca, wysyłając dokumenty i zdjęcia bezpośrednio do drukarki za pośrednictwem poczty e-mail. Urządzenie zostało też wyposażone w czytnik kart pamięci oraz czytelny wyświetlacz LCD.

Jak działa promocja?

Pomiędzy 7 sierpnia a 30 września 2019 roku należy kupić jeden z komputerów stacjonarnych Lenovo Ideacentre objętych promocją (AIO 300, AIO 340, AIO 510, AIO 520, AIO 520S, AIO 730S lub Yoga A940), zrobić zdjęcie wyciętego z opakowania kodu kreskowego produktu oraz w ciągu 14 dni wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po jego weryfikacji urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100 trafi pod wskazany adres w przeciągu 2 tygodni. Wszelkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na dedykowanej stronie internetowej - www.lenovo-epson.pl.

Gdzie kupić?

Partnerami promocji są sklepy: RTV Euro AGD, Sferis, Komputronik, MediaExpert oraz x-kom.

Źródło: Lenovo

www.lenovo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764