logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn Gaga i Streetcom: rodzice rekomendują

  PR 27.03.2013, przeczytano 1062 razy

GAGA – miesięcznik dla nowoczesnych rodziców przeprowadza z agencją Streetcom Polska kampanię rekomendacji i badanie konsumenckie na temat magazynu. 1000 mam ocenia egzemplarze pisma i poleca je swoim znajomym. Rekomendacje dotrą do prawie 28 000 zainteresowanych rodziców oraz rozprzestrzenią się w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-gaga-i-streetcom%3A-rodzice-rekomenduja,18314,artykul.html

Miesięcznik GAGA to psychologiczno- lifestylowy magazyn dedykowany nowoczesnym rodzicom. GAGA inspiruje, zachęca, mądrze radzi i ukazuje ważne aspekty wychowawcze. Celem kampanii jest dotarcie do nowych czytelników, poszerzenie kręgu odbiorców oraz zdobycie opinii o magazynie. Czytelniczki GAGI to kobiety z wyższym lub średnim wykształceniem, z dużych miast, posiadające dzieci w wieku do 10 lat. Są aktywne zawodowo, mają silne potrzeby samorealizacji, przebywają na urlopie macierzyńskim bądź wykonują wolny zawód. Łączą wiele ról, są matkami i partnerkami, żyją w związkach tradycyjnych i „patchworkowych”, są też samotnymi matkami.

W wyniku procesu rekrutacyjnego ze społeczności Streetcom wybrano osoby, które mają cechy określone w grupie docelowej i są czytelniczkami periodyków, ale nie znają jeszcze miesięcznika GAGA. Interesują się tematyką związaną z rozwojem dzieci, modą, kuchnią oraz kulturą. Codziennie godzą obowiązki rodzicielskie i zawodowe, poszukują wartościowych informacji na temat psychologii dzieci i rodziny oraz form spędzania z nimi czasu. Zadaniem ambasadorek marki jest zapoznanie się z egzemplarzami magazynu, jego ocena, aktywne rekomendowanie znajomym i przekazywanie opinii o czasopiśmie do agencji Streetcom.

Na podstawie wypowiedzi ambasadorek i ich znajomych zostanie opracowany raport na temat postrzegania magazynu, jego treści i wyglądu, potrzeb współczesnej mamy, jej stylu życia oraz struktury rodzinnej, w której żyje. Wydawca otrzyma wyjątkowy materiał badawczy i insighty konsumenckie. Kampanię wspierają również konkursy, w których główną nagrodą jest udział w dziecięcej sesji zdjęciowej do magazynu GAGA. Czytelniczki będą również rekomendowały magazyn w mediach społecznościowych i w innych miejscach Internetu.

Źródło: Streetcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764