logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe targi Poligrafia 2015 pod patronatem Signs.pl

   22.03.2015, przeczytano 1895 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Jakość – to motywacja, cel oraz strategia zbliżającej się edycji Targów POLIGRAFIA, które pozbawione przypadkowych zwiedzających oraz tematycznych rozbieżności skoncentrują się wyłącznie na branży poligraficznej. Rozpoczynamy nową erę druku opartą na innowacyjnych technologiach, nieograniczonych możliwościach i szansach rozwoju w dziedzinach, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne. Przekonamy się o tym już 26-29 maja 2015 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-targi-poligrafia-2015-pod-patronatem-signs.pl,24287,artykul.html

Zmiany zwiastujące nową erę poznańskiej POLIGRAFII zdecydowanie najsilniej związane są z kwestią zwiedzających targi. Uruchomiony telemarketing weryfikujący dotychczasowe dane, a jednocześnie wzbogacenie baz o dodatkowe rekordy pozwoliły stworzyć nowy, niezwykle wartościowy pakiet informacji o profilu zwiedzających, ich preferencjach oraz oczekiwaniach względem Targów POLIGRAFIA 2015.

Wiemy, że 72% zwiedzających deklaruje, iż przyjeżdża na targi w celu zapoznania się z nowościami produktowymi wystawców, a aż 34% z nich ma zamiar dokonać inwestycji w swój park maszynowy – mówi Ilona Rosiak, wicedyrektor projektu. – 63% osób odwiedzających targi poszukuje inspiracji i kierunków rozwoju dla swojego biznesu, dlatego też wszyscy oni otrzymają od nas bezpłatne zaproszenia na POLIGRAFIĘ uprawniające również do parkowania tuż pod samą halą wystawienniczą. Tak właśnie premiujemy profesjonalistów, którzy będą naszymi gośćmi – podkreśla.

Nierozpraszające wydarzenia towarzyszące

Targi to przede wszystkim spotkania biznesowe i ten priorytet w żaden sposób nie zostanie naruszony. Nie oznacza to jednak, że cztery targowe dni pozbawione zostaną wydarzeń towarzyszących. Ale uwaga! Żadne z nich nie będzie stanowić konkurencji dla ekspozycji wystawców. Wręcz przeciwnie.

Centrum krótkich konferencji, interaktywnych warsztatów oraz zwięzłych prezentacji będzie Poligraficzna Arena, która powstanie w pawilonie wystawienniczym – wyjaśnia Piotr Kamiński, dyrektor projektu. – Najważniejszym założeniem jest to, aby nie rozpraszać uwagi zwiedzających, a koncentrować ją wokół stoisk wystawców, dlatego w znacznej mierze ograniczymy funkcjonowanie sali konferencyjnych i dodatkowych przestrzeni zewnętrznych.

Dedykowany program merytoryczny

Cztery targowe dni to w pewnym sensie cztery bloki tematyczne. Pierwszego dnia, a dokładnie 26 maja na Poligraficznej Arenie po raz pierwszy zaprezentowana będzie piąta edycja raportu Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga oraz KPMG „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”. Wydarzenie to skierowane jest dla wszystkich profesjonalistów, a w szczególności producentów i dystrybutorów sprzętu oraz firm świadczących usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje.

Drugiego dnia, 27 maja odbędzie się konferencja „Polikon”, która w tym roku zaskoczy obecnością zagranicznych prelegentów oraz takim doborem tematów, które zainteresują głównie właścicieli i pracowników drukarni. Ten dzień będzie dedykowany właśnie tej grupie zwiedzających, dlatego nie zabraknie zagadnień związanych z dostępnymi źródłami finansowania umożliwiającymi rozwój parku maszynowego, optymalizacją procesów poligraficznych, szansami i zagrożeniami dla współczesnych drukarń itp.

Trzeciego dnia, czyli 28 maja zaproszeni w sposób szczególni poczuć się będą mogli wydawcy oraz graficy. To dla nich zorganizowane zostaną warsztaty softwarowe, zaprezentowane nowe trendy i poligraficzne rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników oraz reklamodawców. Tematy dotyczące uszlachetniania, designu oraz niestandardowych rozwiązań z pewnością zainteresują również przedstawicieli działów marketingu, którzy opakowanie produktu postrzegają jako narzędzie sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów.

Czwarty dzień, 29 maja to czas dla uczniów szkół średnich i wyższych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z poligrafią lub pogłębiają wiedzę na jej temat. Wszystkie grupy otrzymają przeszkolonego przewodnika, który wyznaczoną ścieżką oprowadzi po targach, a także zarekomenduje wybrane wydarzenia towarzyszące. Czas spędzony na POLIGRAFII z całą pewnością również dla tej grupy zwiedzających nie będzie stracony.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafia.mtp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764