logo
WIEDZA

Makro: Gazetki reklamowe wśród najskuteczniejszych mediów

  PR 20.07.2018, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro%3A-gazetki-reklamowe-wsrod-najskuteczniejszych-mediow,37318,artykul.html

Wyniki raportu przygotowanego przez MAKRO Polska pokazują, że konsumenci kupują wino najczęściej tam, gdzie pozostałe artykuły spożywcze. Dyskont spożywczy wyprzedza tym samym hipermarkety oraz supermarkety, które znalazły się na kolejnych pozycjach. Co ciekawe, zdecydowanie częściej w dyskontach i hipermarketach zakupu wina dokonują osoby z dużych miast, z wykształceniem średnim lub wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat.

"Sklepy sieciowe są zdecydowanie bardziej rozpoznawalne. Mają również do dyspozycji narzędzia marketingowe, na które po prostu tradycyjnego sklepu, prowadzonego przez jednego właściciela, nie stać. Z naszych doświadczeń wynika, że wprowadzenie lepszego wina do sklepu powoduje wzrost koszyka zakupowego. Powoduje to, że konsumenci częściej wracają do danego sklepu" – mówi Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO w MAKRO Polska.

W Polsce najważniejszym medium dotarcia do konsumenta jest niezmiennie telewizja, ale na drugim miejscu jest gazetka reklamowa, którą często za darmo można uzyskać w sklepie.

Wydawałoby się, że jest to śmieć, który trafia do naszych skrzynek. Często nie poświęcamy temu tak wiele uwagi, natomiast konsument robi zakupy, posiłkując się gazetką reklamową – dodaje Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO.

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Black Friday zwiększa obroty sklepów o nawet kilkaset procent
Święto wyprzedaży, czyli Black Friday, obchodzone tradycyjnie w ostatni piątek listopada, to amerykański zwyczaj, który cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Z roku na rok do akcji wyprzedażowych przyłącza się coraz więcej marek, ale i klientów. Obroty sklepów rosną w tym czasie od kilkudziesięciu do nawet kilkuset procent, z kolei klienci mają...
W 2025 roku handel tradycyjny i elektroniczny osiągną w Europie równowagę
W najnowszym raporcie dotyczącym regionu EMEA pt. “The Retail Rollercoaster” (Handlowy rollercoaster) eksperci Colliers International przewidują, że minie kolejnych siedem lat, zanim branże handlu tradycyjnego i elektronicznego osiągną w Europie równowagę.
Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019
Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają? Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas planowania budżetów na 2019? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO sieci...
Polska europejskim zagłębiem druku – konieczne kształcenie nowych specjalistów
Polski rynek poligraficzny dominuje w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem zatrudnienia i przychodów, odpowiadając za 36% wpływów w regionie. W branży pracuje już ponad 50 tys. Polaków, co plasuje nas na 6. miejscu w Unii Europejskiej. Czy kształcenie nadąża za rozwijającym się rynkiem?
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej?
Według opublikowanego przez Colliers International raportu dotyczącego sektora logistycznego i handlowego pt. „Survival of the fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi „nie”. W krótkiej i średniej perspektywie sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny mogą nadal koegzystować w regionie CEE-6.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone