logo
WIEDZA

Makro: Gazetki reklamowe wśród najskuteczniejszych mediów

redakcja  PR 20.07.2018, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/makro:-gazetki-reklamowe-wsrod-najskuteczniejszych-mediow,37318,artykul.html

Wyniki raportu przygotowanego przez MAKRO Polska pokazują, że konsumenci kupują wino najczęściej tam, gdzie pozostałe artykuły spożywcze. Dyskont spożywczy wyprzedza tym samym hipermarkety oraz supermarkety, które znalazły się na kolejnych pozycjach. Co ciekawe, zdecydowanie częściej w dyskontach i hipermarketach zakupu wina dokonują osoby z dużych miast, z wykształceniem średnim lub wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat.

"Sklepy sieciowe są zdecydowanie bardziej rozpoznawalne. Mają również do dyspozycji narzędzia marketingowe, na które po prostu tradycyjnego sklepu, prowadzonego przez jednego właściciela, nie stać. Z naszych doświadczeń wynika, że wprowadzenie lepszego wina do sklepu powoduje wzrost koszyka zakupowego. Powoduje to, że konsumenci częściej wracają do danego sklepu" – mówi Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO w MAKRO Polska.

W Polsce najważniejszym medium dotarcia do konsumenta jest niezmiennie telewizja, ale na drugim miejscu jest gazetka reklamowa, którą często za darmo można uzyskać w sklepie.

Wydawałoby się, że jest to śmieć, który trafia do naszych skrzynek. Często nie poświęcamy temu tak wiele uwagi, natomiast konsument robi zakupy, posiłkując się gazetką reklamową – dodaje Irmina Trefoń, manager ds. rozwoju sieci ODIDO.

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Polskie meble potrzebują silnej marki, by podbić świat
Jak wynika z raportu Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR), polska branża meblarska zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem eksportu mebli[1]. Do 2020 r. możemy jednak być numerem jeden w Europie i wyprzedzić takie kraje, jak Niemcy czy Włochy. Już teraz eksportujemy więcej mebli niż, m.in. Stany Zjednoczone, Meksyk czy Wietnam. By dotrzeć do szerokiego grona europejskich...
Digital i luksus – gwarancja sukcesu
Reklama luksusowa na dobre przeniosła się do mediów cyfrowych. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Zenith, w tym roku w Internecie pojawi się o 33% więcej reklam segmentu premium w stosunku do 2017. Prognozy na kolejne lata napawają optymizmem. Jak będzie wyglądać luksus online w przyszłości? O tym w artykule Marcina Rupińskiego, CEO Royal Ad.
Obserwatorzy rynku nowych technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie dojrzewania, kiedy ze świeczką w ręku należy szukać udanych implementacji i przemyślanych zastosowań. Podobny los spotkał analitykę Big Data, która doczekawszy się wielu udanych projektów zniknęła z nagłówków gazet, jednak w...
Przyszłość modelu programmatic po RODO
Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Demografia, geolokalizacja, zainteresowania, zachowania zakupowe – to wszystko pozwala reklamodawcom dotrzeć z przekazem do właściwej grupy odbiorców. Jednak nowe przepisy, które narzuca RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. To z kolei zmusza...
Drukarnie zwiększają zyski dzięki nowoczesnym urządzeniom
Pojawiają się nowe źródła przychodów dla drukarni inwestujących w urządzenia drukujące, które mogą zrobić więcej, za mniej - mówi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications EMEA, OKI Europe Ltd
 
środa 15.08.2018, 147 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone