logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mama malowana na warszawskim Powiślu

  PR 30.05.2016, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

Domowe ciepło, bezwarunkowa miłość, troska, uśmiech, kopytka i zupa pomidorowa - to tylko część z nadesłanych przez internautów haseł kojarzących się z mamą. Znalazły się one na muralu, który Natalia Kukulska, ambasadorka SOS, zaprezentowała w Dniu Rodzicielstwa Zastępczego na warszawskim Powiślu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mama-malowana-na-warszawskim-powislu,28719,artykul.html

Prezentacja muralu odbyła się 30 maja o godz. 11.00, przy ul. Solec 85 w Warszawie. Jego powstanie stanowi jeden z elementów akcji Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce „Szukamy Mamy”. To kampania informacyjna, mająca na celu dotarcie do potencjalnych Rodziców SOS i zachęcenie ich do podjęcia się wychowania dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Takich osób jest wciąż za mało, a w kolejce po matczyne ciepło czeka ponad 20 tysięcy dzieci. Dlatego też promowanie idei rodzicielstwa zastępczego jest tak ważne.

Dopóki patrzyłam na rodzicielstwo zastępcze z boku sądziłam, że nie dam rady. Teraz, gdy już znam dzieci, praca w charakterze Rodzica SOS jest dla mnie czymś naturalnym. Warto zaryzykować, znaleźć w sobie odwagę i nadzieję. Dzięki moim dzieciom nauczyłam się, że nie musi być perfekcyjnie, a i tak jest dobrze. – mówi Małgorzata Cisek, Mama SOS z Kraśnika.

I właśnie taka mama jest poszukiwana. Niedoskonała, obawiająca się, czy podoła trudom związanym z rodzicielstwem zastępczym, bo to oznacza, że jest wystarczająco dojrzała i odpowiedzialna, aby podjąć taką pracę.

Autorem kolorowego portetretu przedstawiającego poszukiwaną mamę, jest jeden z podopiecznych Stowarzyszenia. Na muralu pojawią się również hasła – atrybuty rodzicielstwa, wybrane spośród propozycji nadesłanych przez internautów. Szukamy zastępczych Rodziców SOS, aby dzieci mogły zrozumieć znaczenie tych słów.

Projekt powstał dzięki uprzejmości syndyka Wiesława Ostrowskiego ze Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, a za jego realizację odpowiada Good Looking Studio. Kampania „Szukamy Mamy” została objęta patronatem medialnym TVP 2, Programu Pierwszego Polskiego Radia, Tygodnika Powszechnego oraz Naszego Miasta.pl. Parterem strategicznym akcji jest firma Kaufland.

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764