logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Mamkontrolę – kampania społeczna o spożywaniu alkoholu

  PR 14.08.2020, przeczytano 1753 razy
ilustracjastrzałka

Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamkontrole-%E2%80%93-kampania-spoleczna-o-spozywaniu-alkoholu,388100,artykul.html

Trwa kampania społeczna organizowana przez Fundację Zwalcz Nudę i współfinansowana przez Miasto Stołeczne Warszawę, która otwarcie mówi na temat skutków szkodliwego i niebezpiecznego spożywania alkoholu. W każdy weekend do 16 sierpnia można wziąć udział w animacjach i otrzymać specjalistyczne porady – wydarzenie ma miejsce na plaży poniatówce, przy Wybrzeżu Szczecińskim 1, obok Mostu Poniatowskiego.

Wydarzenia pod hasłem #MAMKONTROLĘ zwracają uwagę, że problem szkodliwego spożywania alkoholu może dotyczyć nas samych lub naszych bliskich. Ważne jest, aby umieć dostrzegać znaki, które są niepokojące. Dzięki kampanii można wysłuchać ekspertów i streetworkerów, otrzymać porady, gdzie szukać pomocy, jeśli zauważamy taki problem. Elementem edukacyjnym jest również możliwość przejścia toru przeszkód w alkogoglach – imitujących stan po spożyciu alkoholu.

Źródło: Fundacja Zwalcz Nudę

www.zwalcznude.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764