logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Kusznierewicz rekomenduje Wartę

  PR 24.05.2013, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka
Stand

Najbardziej utytułowany polski żeglarz - wielokrotny mistrz świata i złoty medalista olimpijski - Mateusz Kusznierewicz - został ambasadorem ubezpieczeń podróżnych Warty. Żeglarz promował będzie odświeżoną ofertę ubezpieczyciela, która została wzbogacona o wiele ciekawych dla turystów opcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-kusznierewicz-rekomenduje-warte,18807,artykul.html

Jestem osobą bardzo aktywną i dużo podróżuję po świecie, gdzie spotykają mnie różne sytuacje. Dlatego dobrze dobrane ubezpieczenie jest dla mnie szczególnie ważne - mówi Mateusz Kusznierewicz, wielokrotny mistrz świata i złoty medalista olimpijski w żeglarstwie. Współpraca z Wartą nie jest tylko kontraktem reklamowym. Od lat korzystam z usług tego ubezpieczyciela, dlatego z pełnym przekonaniem podpisuję się pod słowami, że Warta to moja pewność – podkreśla Mistrz olimpijski.

To nie pierwsza współpraca Warty z Mateuszem Kusznierewiczem. Ubezpieczyciel związany był już z żeglarzem w 1996 roku w ramach sponsoringu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Źródło: Grupa Warta

www.warta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764