logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

  PR 12.09.2019, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-reiss-i-filip-zbrzezniak-dolaczyli-do-havas-warsaw,383940,artykul.html

Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji TDY today; wcześniej – w Grandes Kochonos, BBDO, Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty dla takich marek, jak: Mercedes-Benz, L'Oréal Professionnel, British American Tobacco, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas czy Sanofi. W Havas Warsaw Mateusz będzie odpowiedzialny za projekty 360°.

Filip Zbrzeźniak przez ostatnich 6 lat pracował w agencji Scholz & Friends na stanowisku designera. Wspierał takich klientów, jak: Tchibo, Złote Tarasy, Kaufland, Opel, PGE, Vectra, Polkomtel: smartDOM, Plus, Plush, Maxi Zoo czy Euroloan. Od dwóch lat profesjonalnie zajmuje się plakatem i buduje swoją markę @filipzbrzezniakprojektowo. Za plakat "Rzeczpospolita rzecz wspólna" otrzymał w tym roku brązowy miecz KTR w kategorii Design. Jest także laureatem wielu innych nagród i wyróżnień w Polsce i za granicą. W Havas Warsaw Filip będzie pracował dla takich klientów, jak Canal + , PGE, Peugeot, Lotos i Żołądkowa.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764