logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

  PR 12.09.2019, przeczytano 850 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-reiss-i-filip-zbrzezniak-dolaczyli-do-havas-warsaw,383940,artykul.html

Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji TDY today; wcześniej – w Grandes Kochonos, BBDO, Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty dla takich marek, jak: Mercedes-Benz, L'Oréal Professionnel, British American Tobacco, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas czy Sanofi. W Havas Warsaw Mateusz będzie odpowiedzialny za projekty 360°.

Filip Zbrzeźniak przez ostatnich 6 lat pracował w agencji Scholz & Friends na stanowisku designera. Wspierał takich klientów, jak: Tchibo, Złote Tarasy, Kaufland, Opel, PGE, Vectra, Polkomtel: smartDOM, Plus, Plush, Maxi Zoo czy Euroloan. Od dwóch lat profesjonalnie zajmuje się plakatem i buduje swoją markę @filipzbrzezniakprojektowo. Za plakat "Rzeczpospolita rzecz wspólna" otrzymał w tym roku brązowy miecz KTR w kategorii Design. Jest także laureatem wielu innych nagród i wyróżnień w Polsce i za granicą. W Havas Warsaw Filip będzie pracował dla takich klientów, jak Canal + , PGE, Peugeot, Lotos i Żołądkowa.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764