logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

  PR 12.09.2019, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-reiss-i-filip-zbrzezniak-dolaczyli-do-havas-warsaw,383940,artykul.html

Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji TDY today; wcześniej – w Grandes Kochonos, BBDO, Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty dla takich marek, jak: Mercedes-Benz, L'Oréal Professionnel, British American Tobacco, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas czy Sanofi. W Havas Warsaw Mateusz będzie odpowiedzialny za projekty 360°.

Filip Zbrzeźniak przez ostatnich 6 lat pracował w agencji Scholz & Friends na stanowisku designera. Wspierał takich klientów, jak: Tchibo, Złote Tarasy, Kaufland, Opel, PGE, Vectra, Polkomtel: smartDOM, Plus, Plush, Maxi Zoo czy Euroloan. Od dwóch lat profesjonalnie zajmuje się plakatem i buduje swoją markę @filipzbrzezniakprojektowo. Za plakat "Rzeczpospolita rzecz wspólna" otrzymał w tym roku brązowy miecz KTR w kategorii Design. Jest także laureatem wielu innych nagród i wyróżnień w Polsce i za granicą. W Havas Warsaw Filip będzie pracował dla takich klientów, jak Canal + , PGE, Peugeot, Lotos i Żołądkowa.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764