logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

  PR 12.09.2019, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mateusz-reiss-i-filip-zbrzezniak-dolaczyli-do-havas-warsaw,383940,artykul.html

Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji TDY today; wcześniej – w Grandes Kochonos, BBDO, Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty dla takich marek, jak: Mercedes-Benz, L'Oréal Professionnel, British American Tobacco, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas czy Sanofi. W Havas Warsaw Mateusz będzie odpowiedzialny za projekty 360°.

Filip Zbrzeźniak przez ostatnich 6 lat pracował w agencji Scholz & Friends na stanowisku designera. Wspierał takich klientów, jak: Tchibo, Złote Tarasy, Kaufland, Opel, PGE, Vectra, Polkomtel: smartDOM, Plus, Plush, Maxi Zoo czy Euroloan. Od dwóch lat profesjonalnie zajmuje się plakatem i buduje swoją markę @filipzbrzezniakprojektowo. Za plakat "Rzeczpospolita rzecz wspólna" otrzymał w tym roku brązowy miecz KTR w kategorii Design. Jest także laureatem wielu innych nagród i wyróżnień w Polsce i za granicą. W Havas Warsaw Filip będzie pracował dla takich klientów, jak Canal + , PGE, Peugeot, Lotos i Żołądkowa.

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764