logo
WIADOMOŚCI

Mazda Design 2017/37: Trzy dziedziny życia, które zmienią się w 2037 r

redakcja  PR 02.08.2017, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Jak będą wyglądać przedmioty codziennego użytku w 2037 roku? Jakie nowe funkcje będzie pełnić wnętrze samochodu przyszłości? Jakie znaki posłużą nam do komunikacji z maszynami za 20 lat? Odpowiedź na te pytania dostaniemy już w październiku 2017 roku podczas finału konkursu Mazda Design 2017/37 – Piękno Przyszłości. Wtedy też poznamy pierwszego laureata nagrody specjalnej – Mazda Design Award dla projektu, który został już zrealizowany. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mazda-design-2017-37:-trzy-dziedziny-zycia,-ktore-zmienia-sie-w-2037-r,33298,artykul.html

Mazda Design 2017/37 to nowa odsłona znanego konkursu projektowego, który od siedmiu lat nagradza najciekawsze/nowatorskie projekty z dziedziny designu. W tym roku zmianie uległy zasady konkursu, jego identyfikacja graficzna, a nawet logo, za które odpowiada znany grafik – Oskar Podolski. Konkurs stawia tym razem przed uczestnikami wyzwania odnoszące się do świata przyszłości z 2037 roku, a do wzięcia w nim udziału zaproszeni są studenci i absolwenci (z ostatnich 5 lat) szkół artystycznych, projektowych i technicznych, których zadaniem jest stworzenie nowatorskiej pracy w jednej z trzech kategorii: Człowiek, Przestrzeń, Znak.

Projekty muszą spełniać wysokie wymagania estetyczne, przełamywać obecne konwencje i być spójne z filozofią projektowania Mazdy – KODO: Dusza Ruchu. Nadesłane zgłoszenia oceni międzynarodowe jury, w składzie którego znaleźli się Kevin Rice Zuzanna Skalska Jerzy Porębski, Maja Ganszyniec, Paweł Miszewski, Michał Mazur, Anna Grużewska i Filip Niedenthal. 

Regulamin konkursu zakłada zgłoszenia indywidualne, ale organizatorzy przewidzieli warunkową możliwość pracy w zespołach. Najlepszy projekt otrzyma tytuł GRAND PRIX oraz nagrodę w wysokości 15.000,- PLN, a zwycięzcy w pozostałych kategoriach po 10.000,- PLN. Prace można zgłaszać do 10.09.2017r. na stronie www.mazdadesign.pl. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku 2017 r.

Źródło: Mazda

mazdadesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami
McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.
Marta Bartosik z Mediacom Warszawa jurorem konkursu Effie
Marta Bartosik, Response Director w MediaCom Warszawa, została jednym z jurorów konkursu reklamowego EFFIE Awards. Uroczysta gala tegorocznego Effie z wręczeniem nagród odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro
Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebne nowe logo
Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.
 
środa 20.06.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone