logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mbank zrezygnował z papierowych ulotek - oszczędził 5 ton papieru

  PR 17.08.2020, przeczytano 741 razy
ilustracja

5 ton papieru rocznie – tyle mBank oszczędzi na niedrukowaniu ulotek. Informacje o usługach będą pokazywane klientom w formie elektronicznej. Dodatkowo wprowadzenie systemu zarządzania wydrukami i sprawne przejście znacznej części pracowników w tryb pracy zdalnej pozwoliło na oszczędzenie 4 mln kartek A4. To kolejny krok w kierunku bycia organizacją „less waste” i dbania o środowisko naturalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mbank-zrezygnowal-z-papierowych-ulotek---oszczedzil-5-ton-papieru,388117,artykul.html

mBank jako organizacja odpowiedzialna społecznie uwzględnia w swojej działalności wpływ na otoczenie:

  • Ogłosił, że ograniczy kredytowanie projektów opartych na paliwach kopalnych na rzecz finansowania odnawialnych źródeł energii
  • Ogranicza zużycie plastiku. Ponad rok temu wycofał plastikowe butelki z wodą i kubeczki, przechodząc na kranówkę.
  • Wdrożył szereg rozwiązań ekologicznych w swojej łódzkiej siedzibie, w tym wiele udogodnień dla rowerzystów. Ta sama idea towarzyszy mu przy organizacji nowej warszawskiej centrali.
  • Teraz wycofał ulotki z oddziałów i znacząco ograniczył liczbę drukowanych dokumentów.

Nieustannie bank zachęca nie tylko pracowników, ale i klientów, do zgłaszania kolejnych pomysłów i inicjatyw, dzięki którym będzie mógł być bardziej przyjazny środowisku.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764