logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics wdraża narzędzia do zaawansowanych pomiarów efektywności reklam wideo

  PR 02.09.2021, przeczytano 243 razy
ilustracja

Meetrics - wiodący europejski dostawca rozwiązań do weryfikacji efektywności reklam - wprowadza nowe, mocno  rozbudowane narzędzia do pomiaru kampanii wideo, pod nazwą Advanced Video Metrics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-wdraza-narzedzia-do-zaawansowanych-pomiarow-efektywnosci-reklam-wideo,392842,artykul.html

Wprowadzana właśnie technologia o nazwie Advanced Video Meetrics (AVM), pozwoli na dokonywanie pomiarów i zestawień szczegółowych parametrów efektywności wyświetlanych reklam wideo, na czele z ich widocznością i słyszalnością.

- Branża reklamowa nadal poświęca dużo czasu i wysiłku na stosunkowo bezsensowne wskaźniki i raporty. Dotyczy to szczególnie właśnie reklamy wideo. Wskaźniki ukończenia filmu (Video Completion Rates) niewiele tak naprawdę mówią o  skuteczności reklamy i efektywności kampanii. Istnieje obecnie wyraźna nierównowaga między wysiłkami reklamodawców a możliwościami kontroli kampanii – mówi Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics.

Nowe narzędzie pomiarowe udostępnione przez Meetrics bada do jakiego stopnia emitowane reklamy wideo są „oglądalne” i słyszalne, a przez to jak bardzo są efektywne. Dzięki Advanced Video Metrics standardy jakości dla wyświetleń reklam wideo mogą dokładnie odzwierciedlać pożądane warunki udanego touchpointu – nawet jeśli te wymagania znacznie przekraczają międzynarodowe standardy rynkowe.

- Advanced Video Metrics umożliwia naszym klientom nie tylko porównywanie skuteczności ich kampanii ze średnimi międzynarodowymi, ale także dostosowywanie kryteriów weryfikacji do celów konkretnej kampanii czy linii kreatywnej - wyjaśnia Hubert Świtalski, Regional Manager CEE w Meetrics - Obecnie standard rynkowy według IAB to 50% widocznej powierzchni reklamy wideo przez 2 sekundy. W AVM będziemy mogli zadać takie parametry jak np. 50% powierzchni przez 50% czasu plus włączony dźwięk. Dzięki temu przykładamy sensownie ten sam procent czasu do spotów niezależnie od tego czy trwają 6, 15 czy 30 sekund. I dodatkowo monitorujemy włączenie dźwięku. Jeśli marketer uzna, że chce mierzyć reklamę z dźwiękiem to w momencie wyłączenia dźwięku przez użytkownika reklama zostanie uznana za niespełniającą kryteria widoczności według AVM.

Nowe narzędzie firmy Meetrics (AVM) może być używane po prostu w całej „otwartej sieci”, jak również być implementowane na platformach wybranych partnerów, takich jak np. YouTube. Oznacza to, że z AVM próg widoczności powierzchni reklamowej, jak i pożądany minimalny czas wyświetlania na ekranie będzie można dowolnie dobierać. Dla każdego odtworzenia reklamy wideo Meetrics zaraportuje, czy reklama była odtwarzana z dźwiękiem, była widoczna i wyemitowana w pełnej długości, wskaźniki uwzględnią również  to czy cały obszar obrazu, a nie tylko jego część, był widoczny przez odpowiednio długi czas, wystarczający do uzyskania efektu reklamowego. AVM uwzględniać będzie też tzw. klasy widoczności, w celu wizualizacji zmian wskaźników widoczności na przestrzeni emisji całej reklamy.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764