logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michael Bridge Communication wypromuje XIII Międzynarodowy Kongres Promocji Warzyw i Owoców

  PR 19.07.2017, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiadać za działania komunikacyjne XIII Międzynarodowego Kongresu Promocji Warzyw i Owoców, którego celem jest propagowanie idei „5 porcji” związanej z rolą owoców, warzyw i ich przetworów, w tym soków w żywieniu człowieka, a także właściwej polityki prozdrowotnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michael-bridge-communication-wypromuje-xiii-miedzynarodowy-kongres-promocji-warzyw-i-owocow,33158,artykul.html

Nowy projekt to kolejna inicjatywa komunikacyjna dotykająca obszaru zdrowego odżywania, która będzie realizowana przez zespół agencji specjalizującej się m.in. w prowadzaniu projektów i kampanii informacyjno-edukacyjnych realizowanych dla klientów z branży spożywczej.

Tegoroczna edycja Kongresu organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) i AIAM5 International Alliance of Associations and Movements “5 a day”/Międzynarodowy Sojusz Organizacji i Stowarzyszeń na rzecz „5 porcji” w dniach 19-20 września 2017 r. w hotelu InterContinental w Warszawie. W ramach współpracy agencja odpowiada za działania skierowane do mediów i wsparcie w organizacji wydarzenia.

Źródło: Michael Bridge Communication

www.michaelbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764