Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiadać za działania komunikacyjne XIII Międzynarodowego Kongresu Promocji Warzyw i Owoców, którego celem jest propagowanie idei „5 porcji” związanej z rolą owoców, warzyw i ich przetworów, w tym soków w żywieniu człowieka, a także właściwej polityki prozdrowotnej.
Nowy projekt to kolejna inicjatywa komunikacyjna dotykająca obszaru zdrowego odżywania, która będzie realizowana przez zespół agencji specjalizującej się m.in. w prowadzaniu projektów i kampanii informacyjno-edukacyjnych realizowanych dla klientów z branży spożywczej.
Tegoroczna edycja Kongresu organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) i AIAM5 International Alliance of Associations and Movements “5 a day”/Międzynarodowy Sojusz Organizacji i Stowarzyszeń na rzecz „5 porcji” w dniach 19-20 września 2017 r. w hotelu InterContinental w Warszawie. W ramach współpracy agencja odpowiada za działania skierowane do mediów i wsparcie w organizacji wydarzenia.
Źródło: Michael Bridge Communication