logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Gąś przechodzi z Cube Group do Selectivv

  PR 15.01.2020, przeczytano 783 razy
ilustracja

Michał Gąś został nowym zarządzającym działu Performance Marketing w Selectivv - firmie specjalizującej się w realizacji kampanii mobile marketingowych oraz przeprowadzaniu analiz i badań dotyczących zachowań użytkowników smartfonów i tabletów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-gas-przechodzi-z-cube-group-do-selectivv,385327,artykul.html

Nowy zarządzający działu Performance Marketing

Michał Gąś obejmując stanowisko Head of Performance Department będzie zarządzał zespołem realizującym działania dla klientów firmy w obszarze marketingu mobilnego.

Selectivv posiada własną platformę DMP, w ramach której analizuje i profiluje dane o 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w Polsce. Informacje te wykorzystywane są do realizacji kampanii i dotarcia z reklamą do właściwych grup użytkowników w precyzyjnie określonych lokalizacjach.

Firma stale współpracuje z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w kraju. Tożsame usługi świadczy również dla klientów indywidualnych. W portfolio firmy znajdują się projekty komercyjne realizowane dla takich podmiotów, jak: sieci handlowe, operatorzy telefonii komórkowej, instytucje finansowe, globalne marki czy sektor publiczny. Oprócz działalności marketingowej Selectivv posiada rozbudowany dział analityczno-badawczy Data Tank, który opracowuje szczegółowe badania i analizy w oparciu o unikalne dane o użytkownika smartfonów i tabletów.

W związku z wchodzeniem Selectivv w nowe obszary działalności, do najważniejszych zadań nowego zarządzającego będzie rozwój oferty produktowej i podniesienie kompetencji działu w obszarze performance marketingu.

Dotychczasowe doświadczenie

Michał Gąś od 13 lat związany jest z branżą mediową. Wcześniej zatrudniony był w OMD, gdzie z sukcesami obsługiwał kluczowych klientów agencji w obszarze digital. Następnie w Cube Group założył nową komórkę odpowiedzialną za Programmatic Buying. Jest doświadczonym strategiem mediowym, posiada wysokie kompetencje analityczne i stawia na marketing efektywnościowy co będzie szczególnie istotne przy wsparciu obecnych klientów firmy w tym zakresie.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764