logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Jarzyna dołączył do zespołu On Board Think Kong

  PR 20.09.2021, przeczytano 414 razy
ilustracja

Agencja OBTK powiększa zespół public relations o konsutlanta. Michał Jarzyna – młodszy konsultant PR dołączył do zespołu komunikacji korporacyjnej i odpowiada za prowadzenie projektów m.in. z sektora FMCG


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-jarzyna-dolaczyl-do-zespolu-on-board-think-kong,393060,artykul.html

Michał swoją karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz w prasie regionalnej. Następnie pracował w branży reklamowej, gdzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz analizą kampanii reklamowych. Zanim związał się  z OBTK pracował w dziale PR w firmie działającej w branży targowej, gdzie odpowiadał za relacje z mediami, realizację eventów i zarzadzanie treściami na profilu firmy i stronach poszczególnych projektów.

Michał Jarzyna ukończył studia magisterskie na kierunku Zarządzanie: Socjologia biznesu i mediów w Akademii Leona Koźmińskiego i licencjackie na Uniwersytecie Szczecińskim na Dziennikarstwie i Komunikacji społecznej, specjalizacja PR.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764