logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa promocja Promo Show 2023

  PR 28.09.2022, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje przyszłorocznego wydarzenia, które odbędzie się w EXPO XXI Warszawa. W gronie wystawców znaleźli się wszyscy najwięksi dostawcy i producenci artykułów promocyjnych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-promocja-promo-show-2023,397389,artykul.html

Zaproszenia na Promo Show dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu (12M, Axpol Trading, Headwear Professional, Lanyard.PRO by Prosfera), PPP Niderlandy w Utrecht (Maxim Ceramics) oraz 2022 Baltic Road Show (CTM Group, Easy Gifts, Friends, Falk&Ross Group Polska, Macma Polska, Promotionway). W opinii wystawców taka forma zaproszenia do Warszawy top agencji jest najefektywniejsza. Daje także szansę na stworzenie znaczącej w Europie imprezy targowej.

– Spotkania face to face są dla nas kluczowe w rozwoju biznesu. Podczas targów PPP Niderlandy w Utrecht prezentowaliśmy naszą ofertę i nowości na sezon świąteczny. Mieliśmy także przyjemność zaprosić agencje na przyszłoroczne targi w Warszawie. Informowaliśmy o nowej, rozszerzonej formule PROMO SHOW, jednocześnie podkreślając, że będzie to dla nas jedyna impreza w lutym w Polsce, na której spotkają się z nami z i innymi top dostawcami – mówi Maciej Poprawski, dyrektor działu handlowego Maxim Ceramics.

– Od lat stawiamy na udział w PROMO SHOW. Interesuje nas rozwój tego wydarzenia, jako jednej z najważniejszych imprez targowych dla profesjonalistów z całej Europy. Podczas naszych spotkań z agencjami we Francji i Niemczech rozdaliśmy blisko 300 zaproszeń. Dodatkowo klienci odwiedzający nasze stoisko w Paryżu otrzymali czapkę z naszej zimowej kolekcji z charakterystyczną, targową gwiazdką. Myślę, że taka forma promocji jest najefektywniejsza. Cieszymy się, że będziemy mogli ich gościć w lutym w Warszawie – mówi Michał Matwiejczyk, dyrektor handlowy Headwear Professionals.

W tegorocznej, marcowej edycji targów grupa zagranicznych agencji i firm zamawiających gadżety oraz tekstylia reklamowe reprezentowała łącznie 20 państw. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Powiększona została formuła wydarzenia – z przeniesieniem imprezy do większej przestrzeni jaką jest EXPO XXI, zwiększenie liczby wystawców i zaproszenie działów marketingu klientów końcowych.

– Po dwuletniej przerwie ponownie odwiedziliśmy agencje reklamowe w krajach bałtyckich. Cieszy nas duża liczba ich przedstawicieli, którzy dotarli na spotkanie z nami. Przekazaliśmy bezpośrednie zaproszenia na PROMO SHOW razem z informacją, że nasze firmy razem z innymi top dostawcami stawiają na to wydarzenie w lutym 2023 r. Na pewno z tego rynku będzie sporo odwiedzających, którzy doceniają jakość PROMO SHOW – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts.

– Podczas naszej wizyty na Łotwie, Litwie i Estonii udało nam się spotkać z czołowymi agencjami reklamowymi z tych rynków. Świetna frekwencja i bezpośrednie przekazywanie zaproszeń na lutowe PROMO SHOW rokuje na sporą grupę odwiedzających z krajów bałtyckich. Nasi goście szczególnie pozytywnie zareagowali na informację o powrocie do EXPO XXI, co skutkować będzie dla nich możliwością spotkania większej ilości dostawców – w tym większości kluczowych – a co za tym idzie, ograniczenia się do odwiedzenia tylko jednej imprezy targowej, zamiast dwóch – dodaje Daniel Bobin, z firmy FRIENDS, dystrybutora marek Koziol, Senator & Xoopar.

Kolejne zaproszenia będą rozdawane m.in. na targach Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show w Bukareszcie (tam wybierają się przedstawiciele firm 12M oraz Maxim Ceramics).

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie PROMO SHOW.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764