logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa promocja Promo Show 2023

  PR 28.09.2022, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje przyszłorocznego wydarzenia, które odbędzie się w EXPO XXI Warszawa. W gronie wystawców znaleźli się wszyscy najwięksi dostawcy i producenci artykułów promocyjnych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-promocja-promo-show-2023,397389,artykul.html

Zaproszenia na Promo Show dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu (12M, Axpol Trading, Headwear Professional, Lanyard.PRO by Prosfera), PPP Niderlandy w Utrecht (Maxim Ceramics) oraz 2022 Baltic Road Show (CTM Group, Easy Gifts, Friends, Falk&Ross Group Polska, Macma Polska, Promotionway). W opinii wystawców taka forma zaproszenia do Warszawy top agencji jest najefektywniejsza. Daje także szansę na stworzenie znaczącej w Europie imprezy targowej.

– Spotkania face to face są dla nas kluczowe w rozwoju biznesu. Podczas targów PPP Niderlandy w Utrecht prezentowaliśmy naszą ofertę i nowości na sezon świąteczny. Mieliśmy także przyjemność zaprosić agencje na przyszłoroczne targi w Warszawie. Informowaliśmy o nowej, rozszerzonej formule PROMO SHOW, jednocześnie podkreślając, że będzie to dla nas jedyna impreza w lutym w Polsce, na której spotkają się z nami z i innymi top dostawcami – mówi Maciej Poprawski, dyrektor działu handlowego Maxim Ceramics.

– Od lat stawiamy na udział w PROMO SHOW. Interesuje nas rozwój tego wydarzenia, jako jednej z najważniejszych imprez targowych dla profesjonalistów z całej Europy. Podczas naszych spotkań z agencjami we Francji i Niemczech rozdaliśmy blisko 300 zaproszeń. Dodatkowo klienci odwiedzający nasze stoisko w Paryżu otrzymali czapkę z naszej zimowej kolekcji z charakterystyczną, targową gwiazdką. Myślę, że taka forma promocji jest najefektywniejsza. Cieszymy się, że będziemy mogli ich gościć w lutym w Warszawie – mówi Michał Matwiejczyk, dyrektor handlowy Headwear Professionals.

W tegorocznej, marcowej edycji targów grupa zagranicznych agencji i firm zamawiających gadżety oraz tekstylia reklamowe reprezentowała łącznie 20 państw. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Powiększona została formuła wydarzenia – z przeniesieniem imprezy do większej przestrzeni jaką jest EXPO XXI, zwiększenie liczby wystawców i zaproszenie działów marketingu klientów końcowych.

– Po dwuletniej przerwie ponownie odwiedziliśmy agencje reklamowe w krajach bałtyckich. Cieszy nas duża liczba ich przedstawicieli, którzy dotarli na spotkanie z nami. Przekazaliśmy bezpośrednie zaproszenia na PROMO SHOW razem z informacją, że nasze firmy razem z innymi top dostawcami stawiają na to wydarzenie w lutym 2023 r. Na pewno z tego rynku będzie sporo odwiedzających, którzy doceniają jakość PROMO SHOW – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts.

– Podczas naszej wizyty na Łotwie, Litwie i Estonii udało nam się spotkać z czołowymi agencjami reklamowymi z tych rynków. Świetna frekwencja i bezpośrednie przekazywanie zaproszeń na lutowe PROMO SHOW rokuje na sporą grupę odwiedzających z krajów bałtyckich. Nasi goście szczególnie pozytywnie zareagowali na informację o powrocie do EXPO XXI, co skutkować będzie dla nich możliwością spotkania większej ilości dostawców – w tym większości kluczowych – a co za tym idzie, ograniczenia się do odwiedzenia tylko jednej imprezy targowej, zamiast dwóch – dodaje Daniel Bobin, z firmy FRIENDS, dystrybutora marek Koziol, Senator & Xoopar.

Kolejne zaproszenia będą rozdawane m.in. na targach Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show w Bukareszcie (tam wybierają się przedstawiciele firm 12M oraz Maxim Ceramics).

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie PROMO SHOW.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764