logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa promocja Promo Show 2023

  PR 28.09.2022, przeczytano 957 razy
ilustracjastrzałka

Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje przyszłorocznego wydarzenia, które odbędzie się w EXPO XXI Warszawa. W gronie wystawców znaleźli się wszyscy najwięksi dostawcy i producenci artykułów promocyjnych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-promocja-promo-show-2023,397389,artykul.html

Zaproszenia na Promo Show dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu (12M, Axpol Trading, Headwear Professional, Lanyard.PRO by Prosfera), PPP Niderlandy w Utrecht (Maxim Ceramics) oraz 2022 Baltic Road Show (CTM Group, Easy Gifts, Friends, Falk&Ross Group Polska, Macma Polska, Promotionway). W opinii wystawców taka forma zaproszenia do Warszawy top agencji jest najefektywniejsza. Daje także szansę na stworzenie znaczącej w Europie imprezy targowej.

– Spotkania face to face są dla nas kluczowe w rozwoju biznesu. Podczas targów PPP Niderlandy w Utrecht prezentowaliśmy naszą ofertę i nowości na sezon świąteczny. Mieliśmy także przyjemność zaprosić agencje na przyszłoroczne targi w Warszawie. Informowaliśmy o nowej, rozszerzonej formule PROMO SHOW, jednocześnie podkreślając, że będzie to dla nas jedyna impreza w lutym w Polsce, na której spotkają się z nami z i innymi top dostawcami – mówi Maciej Poprawski, dyrektor działu handlowego Maxim Ceramics.

– Od lat stawiamy na udział w PROMO SHOW. Interesuje nas rozwój tego wydarzenia, jako jednej z najważniejszych imprez targowych dla profesjonalistów z całej Europy. Podczas naszych spotkań z agencjami we Francji i Niemczech rozdaliśmy blisko 300 zaproszeń. Dodatkowo klienci odwiedzający nasze stoisko w Paryżu otrzymali czapkę z naszej zimowej kolekcji z charakterystyczną, targową gwiazdką. Myślę, że taka forma promocji jest najefektywniejsza. Cieszymy się, że będziemy mogli ich gościć w lutym w Warszawie – mówi Michał Matwiejczyk, dyrektor handlowy Headwear Professionals.

W tegorocznej, marcowej edycji targów grupa zagranicznych agencji i firm zamawiających gadżety oraz tekstylia reklamowe reprezentowała łącznie 20 państw. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec. Powiększona została formuła wydarzenia – z przeniesieniem imprezy do większej przestrzeni jaką jest EXPO XXI, zwiększenie liczby wystawców i zaproszenie działów marketingu klientów końcowych.

– Po dwuletniej przerwie ponownie odwiedziliśmy agencje reklamowe w krajach bałtyckich. Cieszy nas duża liczba ich przedstawicieli, którzy dotarli na spotkanie z nami. Przekazaliśmy bezpośrednie zaproszenia na PROMO SHOW razem z informacją, że nasze firmy razem z innymi top dostawcami stawiają na to wydarzenie w lutym 2023 r. Na pewno z tego rynku będzie sporo odwiedzających, którzy doceniają jakość PROMO SHOW – mówi Marcin Szulc, dyrektor handlowy Easy Gifts.

– Podczas naszej wizyty na Łotwie, Litwie i Estonii udało nam się spotkać z czołowymi agencjami reklamowymi z tych rynków. Świetna frekwencja i bezpośrednie przekazywanie zaproszeń na lutowe PROMO SHOW rokuje na sporą grupę odwiedzających z krajów bałtyckich. Nasi goście szczególnie pozytywnie zareagowali na informację o powrocie do EXPO XXI, co skutkować będzie dla nich możliwością spotkania większej ilości dostawców – w tym większości kluczowych – a co za tym idzie, ograniczenia się do odwiedzenia tylko jednej imprezy targowej, zamiast dwóch – dodaje Daniel Bobin, z firmy FRIENDS, dystrybutora marek Koziol, Senator & Xoopar.

Kolejne zaproszenia będą rozdawane m.in. na targach Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show w Bukareszcie (tam wybierają się przedstawiciele firm 12M oraz Maxim Ceramics).

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym.

Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie PROMO SHOW.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764