logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milion świateł Multidekoru

  PR 22.11.2021, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

37 hektarów, 27 atrakcji, do których wykorzystano 2 113 402 energooszczędnych diod eko-LED - tak w skrócie można byłoby opisać „Parki Miliona Świateł”, które zawitały do Zabrza i Łodzi. Za baśniowe, iluminacyjne projekty odpowiada firma Multidekor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milion-swiatel-multidekoru,393863,artykul.html

Niezwykłą, magiczną atmosferą mogą cieszyć się mieszkańcy Zabrza i Łodzi. W tych dwóch miastach instalacje rozświetliły parki o łącznej powierzchni 37 hektarów.

Pomysłodawcą i twórcą wizualno-dźwiękowych instalacji jest Multidekor który od 25 lat przemienia przestrzenie światłem.

ilustracjastrzałka

Najbardziej rozświetlony park na Śląsku, czyli…

Jako pierwszy został zrealizowany projekt Parku w Zabrzu, który zlokalizowany jest na terenie Kąpieliska Leśnego. To zupełnie nowa odsłona popularnego, zabrzańskiego obiektu. Na 22 hektarach powierzchni kąpieliska rozbłysło 15 gigantycznych atrakcji, które zachwycą nie tylko tych najmłodszych, ale także tych starszych. Interaktywny projekt składa się dokładnie 1 073 050 energooszczędnych diod eko-LED, czyli prawie 15 kilometrów lampek. A cała wystawa pobiera tylko 92 kw/h. Wielkie otwarcie „Królowej Śniegu – Parku Miliona Świateł” odbyło się 6 listopada.

ilustracjastrzałka

Motywem przewodnim jest baśniowa Królowa Śniegu, a jedną z największych atrakcji „Kryształowa Komnata” - 10-cio metrowa instalacja w kształcie korony, która czaruje spektaklem barw i muzyki, dostarczając niebywałych wrażeń. W magicznej krainie Królowej Śniegu znalazły się także: Niedźwiedzi Zaprzęg, Królewski Kruk, Zamek Zbójców, Jezioro Łabędzie, Polarny Pociąg, Lodowy Tron, Aleja Zakochanych i wiele innych.

Park Miliona Świateł działa we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Zabrzu. Wydarzenie zostało objęte specjalnym patronatem prezydent Zabrza Małgorzaty Mańki-Szulik.

Alicja w rozświetlonym łódzkim Parku Źródliska

11 listopada zrobiło się także magicznie w Łodzi, gdzie zawitał „Park Miliona Świateł”, ale w innej odsłonie. Na potrzeby realizacji „zaangażowano” aż 10 tirów, które zostały wypełnione po brzegi iluminacjami.

Motywem przewodnim jest baśniowa Alicja, którą można podziwiać w zabytkowym Parku Źródliska. Zaczarowany, 15 hektarowy park zdobią interaktywne iluminacje: chichoczące rośliny, opowiadające bajki zwierzęta i skrzypiące drzwi, kolorowe owady, wirujące filiżanki czy lewitujący imbryk. Zaś w najdłuższym w Polsce 50-metrowym, kolorowym świetlnym tunelu oraz w ogrodzie czarów można podziwiać wyjątkowy świetlno-muzyczny spektakl.

Na „Alicję w Parku Miliona Świateł” składa się dokładnie 1 040 352 energooszczędnych diod eko-LED, które łącznie pobierają zaledwie 91 kw/h. Instalacja jest dostępna od 11 listopada w Parku Źródliska, w Łodzi.

ilustracjastrzałka

Bilety do każdego z parków można kupić poprzez stronę https://parkmilionaswiatel.pl i w kasach na miejscu. Interaktywne instalacje, zarówno te w Zabrzu, jak i w Łodzi, można podziwiać do 28 lutego 2022 roku.

Multidekor oświetla nie tylko Polskę

Multidekor jest polską firmą o uznanej marce, która od 25 lat jest liderem iluminacji i dekoracji świątecznych w Polsce. Na swoim koncie ma ponad tysiąc efektownych i nagradzanych realizacji dla największych miast, np.: Gdyni, Olsztyna, Krakowa, Łodzi, Lublina, Katowic, Zamościa, Rzeszowa i Warszawy.

Stworzony przez Multidekor świetlny świat w Magdeburgu to w opinii ekspertów najbardziej przemyślana pod kątem designu koncepcja dekoracji świątecznych w Niemczech.

ilustracjastrzałka

Multidekor zachwyca także poza granicami kraju. W portfolio firmy znajdziemy iluminacje stworzone dla prestiżowych galerii handlowych Londynu, Moskwy, Berlina, Paryża, Belgradu, Bukaresztu, Monachium czy też Dubaju. Ponadto dekoracje Multidekoru rozświetlają festiwale świąteczne m.in. w Milwaukee, Perth czy Tokio oraz słynny kurort w Engelbergu.

Firma jest autorem nagradzanych wystaw i parków światła na terenie prestiżowych obiektów ujętych w rejestrze zabytków: Królewskiego Ogrodu Światła w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, iluminacji parku Łazienek Królewskich w Warszawie, Parku Oliwskiego w Gdańsku czy Krainy Światła na Gubałówce. Ponad milion osób odwiedziło w 3 lata tylko sam Królewski Ogród Światła w Wilanowie, a 3 miliony turystów w 2020 roku zobaczyło świetlną przemianę Parku Carycyno w Moskwie.

ilustracjastrzałka

Dzięki tworzeniu iluminacji firma Multidekor dostarcza możliwość wyjątkowego sposobu na spędzanie zimowego czasu z bliskimi.

Źródło: Multidekor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764