logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miliony widzów Speedway Grand Prix w TVN Warner Bros. Discovery

  PR 06.10.2022, przeczytano 282 razy

W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miliony-widzow-speedway-grand-prix-w-tvn-warner-bros.-discovery,397506,artykul.html

Żużlowe transmisje przyciągnęły w sumie ponad 4 miliony osób! Najwyższą publiczność zgromadziło Grand Prix Polski rozgrywane na Stadionie Narodowym, osiągając najlepszą oglądalność SGP w Polsce od blisko 20 lat. Dzięki transmisjom żużlowym TTV niemal potroiła wynik oglądalności pasma. Udział stacji w rynku w porze nadawania wzrósł do 4%, czyli o aż 183% w porównaniu z tygodniami poprzedzającymi zawody.

- W TVN Warner Bros. Discovery wiemy, że sport jest jednym z najbardziej angażujących rodzajów rozrywki, dlatego konsekwentnie rozwijamy naszą sportową ofertę. Ogłaszając plany dotyczące transmisji Speedway Grand Prix na naszych platformach i antenach, zapowiadaliśmy, że relacje z najważniejszych żużlowych rozgrywek świata będą bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej i to nam się bez wątpienia udało. Bardzo się cieszę, że po sukcesach polskich Olimpijczyków, skoczków narciarskich, Igi Świątek czy Łomży Industrii Kielce w Lidze Mistrzów, nasi widzowie mogli pasjonować się startami Bartosza Zmarzlika – żużlowego ambasadora TVN Warner Bros. Discovery – który zdobył trzecie w karierze mistrzostwo świata, a także m.in. Macieja Janowskiego, który w kapitalnym stylu wywalczył brązowy medal SGP - podkreśliła Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery.

Od końca kwietnia do początku października platformy i kanały TVN Warner Bros. Discovery transmitowały najważniejsze rozgrywki żużlowe świata. W Eurosporcie Extra w Playerze dostępne były wszystkie rundy Speedway Grand Prix wraz z kwalifikacjami, a także dodatkowe ujęcia z kamer umieszczonych w parku maszyn, wywiady z ekspertami i zawodnikami oraz archiwalne edycje SGP – wszystko bez reklam. Polskie rundy cyklu transmitowane były także w TTV. W Playerze relacjonowane były również drużynowe zawody Speedway of Nations. Z kolei kanały Eurosportu pokazywały rywalizację o tytuł mistrza świata U21 (SGP2) oraz U16 (SGP3).

Przez cały sezon zawody cyklu SGP relacjonowali znakomici dziennikarze i eksperci: Michał Korościel, Rafał Lewicki, Marcin Kuźbicki, Sebastian Szczęsny, Jakub Pieczatowski, Bartłomiej Ślak, Piotr Protasiewicz i Grzegorz Walasek. Ponadto zespoły TVN Warner Bros. Discovery były odpowiedzialne za produkcję telewizyjną Speedway Grand Prix na poziomie międzynarodowym, dostarczając najwyższej jakości sygnał do wszystkich nadawców cyklu na świecie.

- Skala działania, doświadczenie i fantastyczni specjaliści pracujący w TVN Warner Bros. Discovery sprawiają, że z roku na rok rośnie nasze zaangażowanie w międzynarodowe produkcje. Obsługa Speedway Grand Prix była wielkim wyzwaniem i mogę z dumą powiedzieć, że zapewniliśmy najwyższą jakość, dokładając przy tym kilka nowatorskich rozwiązań, jak kamery umieszczone w parku maszyn, dzięki czemu widzowie mogli być jeszcze bliżej zawodników - dodała Dorota Żurkowska.

Żużel był także bardzo szeroko relacjonowany na stronie internetowej eurosport.pl oraz w mediach społecznościowych Eurosportu, generując milionowe zasięgi. Dziennikarze Eurosportu przygotowali ponad 150 artykułów dotyczących Speedway Grand Prix. Z kolei w mediach społecznościowych stacji posty osiągnęły ponad 22 mln wyświetleń i przeszło 130 tys. interakcji. Najpopularniejszy post – zwycięstwo Bartosza Zmarzlika w Grand Prix Szwecji, którym przypieczętował trzeci tytuł mistrza świata – zobaczyło ponad milion użytkowników Facebooka.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764