logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl

  PR 06.10.2022, przeczytano 820 razy
ilustracja

Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-walas-i-natalia-kurczak-awansuja-w-dziale-lifestyle-gazeta.pl,397509,artykul.html

Objęcie nowych stanowisk przez Ewę Walas i Natalię Kurczak to kolejne zmiany w dziale Lifestyle i rozrywka Gazeta.pl, którym od początku września br. kieruje Magdalena Wojtkiewicz.

– Serwisy lifestyle’owe dostarczają użytkownikom Gazeta.pl nie tylko lżejszych treści, które mogą być dla nich odskocznią od codziennych spraw dotyczących polityki czy gospodarki, ale także mnóstwo informacji praktycznych, związanych z urodą, zdrowiem czy podróżami. Ewa Walas i Natalia Kurczak to specjalistki od takich właśnie angażujących czytelniczki i czytelników tematów. Jestem przekonana, że zadbają o jeszcze większą liczbę jakościowych publikacji i akcji specjalnych w tym obszarze – mówi Magdalena Wojtkiewicz, szefowa redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl.  

Ewa Walas została redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl. Jej głównym zadaniem będzie kierowanie wszystkimi redakcjami serwisów z tego obszaru. Ewa Walas od 2021 r. pełniła rolę dziennikarki i wydawczyni serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. Zajmowała się głównie tematami społecznymi – trudną sytuacją rodziców dzieci z niepełnosprawnościami, kryzysem w oświacie czy konsekwencjami zaostrzenia przepisów aborcyjnych. Z mediami związana jest od niemal dekady – wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce i „Dzienniku Bałtyckim”.  

Natalia Kurczak do tej pory rozwijała serwisy Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl. Od października br. odpowiada dodatkowo za treści publikowane w serwisie Zdrowie.Gazeta.pl. Do jej zadań należy również współpraca z działem sprzedaży, m.in. przy tworzeniu plebiscytu The Best of New Beauty. Natalia Kurczak pracuje w Agorze od 2017 r. Początkowo zajmowała się rozwojem serwisu Myfitness.pl, w którym odpowiadała za zasięg w mediach społecznościowych, treści e-commerce oraz realizację projektów marketingowych. Od 2019 r. jest kierowniczką redakcji Kobieta.Gazeta.pl, w której odpowiada za zasięg oraz akcje specjalne.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764