logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki Tiger-1800B MkII dwukrotną laureatką EDP Awards na Fespa 2019

  PR 29.05.2019, przeczytano 686 razy
ilustracjastrzałka
Podczas ceremonii zorganizowanej w trakcie targów FESPA 2019 nagrody EDP Awards przyjęli Bert Benckhuysen, menedżer produktu w firmie Mimaki Europe, oraz Tobias Sternbeck, starszy dyrektor generalny działu tekstyliów i odzieży w Mimaki Engineering

Firma Mimaki, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, otrzymała dwie nagrody podczas corocznej ceremonii wręczenia nagród organizacji European Digital Press Association (EDP), która odbyła się na targach FESPA 2019. Największym sukcesem okazała się oferowana przez Mimaki drukarka Tiger-1800B MkII, która pierwszą nagrodę zdobyła w kategorii „drukarka do tekstyliów typu roll-to-roll o prędkości ponad 100 m2/h”, a drugą — za kompleksowe rozwiązanie Rimslow TR Series w kategorii „rozwiązania do obróbki wstępnej i końcowej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-tiger-1800b-mkii-dwukrotna-laureatka-edp-awards-na-fespa-2019,382668,artykul.html

Do 13. konkursu EDP Awards nadesłano ponad 100 zgłoszeń w pięciu głównych kategoriach, a nagrody zdobyło 28 produktów. Zwycięzców wytypowało jury złożone z przedstawicieli 20 czołowych publikacji branży druku cyfrowego, docierających do ponad pół miliona czytelników w 25 krajach Europy. O wyborze decydowało szereg kryteriów, obejmujących jakość, korzyści oferowane użytkownikom i wpływ na środowisko naturalne.

Wchodzące w skład serii Tiger Pro urządzenie Tiger-1800B MkII jest wielkonakładową drukarką do tekstyliów, która umożliwia druk bezpośredni i termotransferowy z prędkością sięgającą 385 m2/h. Ta wszechstronność i szybkość w połączeniu z możliwością drukowania z rozdzielczością nawet 1200 x 1200 dpi pozwala uzyskiwać produkty niezwykle wysokiej jakości bez szkody dla ciągłości i wydajności produkcji. Dzięki obsłudze wszelkiego rodzaju tkanin i papierów drukarka cechuje się szeroką gamą zastosowań, obejmujących materiały tkane, dekoracje wnętrz i odzież.

Do ważnych funkcji drukarki Mimaki Tiger-1800B MkII należą także technologie MAPS (Mimaki Advanced Pass System) i NRS (Nozzle Recovery System). MAPS minimalizuje prążkowanie i przesunięcia kolorów w procesie druku przez rozszerzenie krawędzi każdego przebiegu i tworzenie gradacji. W połączeniu z technologią NRS, która umożliwia wymianę uszkodzonych dysz na sprawne bez zatrzymywania produkcji, funkcja ta zwiększa wydajność drukarki, prowadząc do wzrostu produktywności oraz jakości z perspektywy użytkownika.

- Bardzo się cieszymy, że nasza drukarka Tiger-1800B MkII zwyciężyła w dwóch kategoriach tego prestiżowego konkursu — mówi Bert Benckhuysen, menedżer produktu w firmie Mimaki Europe. - Ten wyraz uznania za uważne wsłuchiwanie się w potrzeby rynku i ciągłe doskonalenie produktów pod kątem potrzeb klientów potwierdza naszą silną pozycję w obszarze cyfrowych technologii druku na tekstyliach.

Drukarka Tiger 1800B MkII i urządzenia TR Series tworzą kompletne rozwiązanie do powlekania, druku, parowania i prania, dzięki któremu firmy zajmujące się drukiem na tekstyliach mogą w pełni kontrolować procesy robocze. Rozwiązanie Mimaki zapewnia pełną zgodność technologii, co podnosi efektywność i jakość, a jednocześnie eliminuje konieczność zakupu technologii od różnych producentów w celu realizowania tych czterech procesów.

- Główną zaletą Mimaki TR Series jest wzrost wydajności i redukcja kosztów w całym procesie druku cyfrowego na tekstyliach. Oferując kompleksowe rozwiązanie zamiast odrębnych produktów, możemy znacznie zwiększyć stabilność i niezawodność linii produkcyjnej. Wydłuża to czas sprawnej pracy urządzeń oraz pozwala klientom skupić się na projektowaniu i tworzeniu wyjątkowych produktów — podsumowuje Benckhuysen.

Firma Mimaki Europe będzie prezentować drukarkę Tiger-1800B MkII i rozwiązanie TR Series podczas targów ITMA 2019 (hala 3, stoisko B110).

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?
COVID(n)owe plany zakupowe Polaków
Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii COVID-19, jak również w trakcie jej trwania kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, pewne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu w najmniejszym choćby stopniu odczuł wpływ wirusa a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764