logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji

  PR 18.09.2019, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka
Model CJV300-160 Plus jest wyposażony w nową funkcję ID Cut, która umożliwia maksymalnie wydajny druk i cięcie

Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową premierę na targach The Print Show (NEC Birmingham, Wielka Brytania, 17-19 września) całkowicie nowe urządzenia CJV300 Plus, JV300 Plus i CG-FXII Plus będą wystawiane na stoisku E10 w pawilonie 9, gdzie firma Mimaki będzie reprezentowana przez firmę Hybrid Services, jej autoryzowanego dystrybutora w Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-zaprezentuje-drukarki-wielkoformatowe-i-plotery-nastepnej-generacji,384009,artykul.html

Nowa seria Plus wykorzystuje możliwości podstawowych rozwiązań technicznych firmy Mimaki. Należą do niej trzy modele, a mianowicie zintegrowany, solwentowy ploter drukująco-tnący CJV300 Plus, drukarka solwentowa JV300 Plus oraz ploter tnący CG-FXII Plus. Oprócz wyjątkowej jakości druku z większymi prędkościami, seria wyróżnia się znacznym wzrostem wydajności w porównaniu do poprzednich modeli. Umożliwia to MAPS4, najnowsza wersja rozwiązania Mimaki Advanced Pass System, które za pomocą unikatowego algorytmu oblicza najwydajniejsze wtryskiwanie kropel atramentu, aby zapobiec widocznemu prążkowaniu. To dynamiczny proces uzależniony od koloru atramentu, pokrycia i prędkości druku. Niezawodną wydajność gwarantują pionierski system kontroli dysz (NCU) i system przywracania sprawności dysz (NRS) firmy Mimaki, podczas gdy zupełnie nowa, zaawansowana nawijarka umożliwia obsługę rolek o masie do 45 kg, zapobiegając przesuwaniu się nośnika i zapewniając płynniejszy i wydajniejszy proces produkcji.

ilustracjastrzałka

Model JV300-160 Plus oferuje najnowszą wersję Mimaki Advanced Pass System (MAPS), zapewniając jeszcze wyższą jakość podczas bardzo szybkiego drukowania

Modele z serii Plus wyposażono także w nową autorską funkcję ID Cut. Celem tej innowacyjnej funkcji jest umożliwienie ciągłego cięcia wielu zadań oraz maksymalne ograniczenie udziału człowieka, czasu oraz strat materiału. Funkcja ID Cut polega na drukowaniu kodów kreskowych ID w układzie zadań drukowania i cięcia za pomocą oprogramowania RasterLink6 Plus RIP firmy Mimaki, które zawierają informacje na temat cięcia i obrotu. Odczytując każdy unikatowy kod kreskowy, czujnik znaczników cięcia automatycznie ładuje i realizuje cięcie, dbając o spełnienie wszystkich wymogów dotyczących wyrównania i obrotu. Podczas gdy zarówno model CJV300 Plus, jak i CG-FXII Plus są wyposażone w funkcję ID Cut, model JV300 Plus może być używany w połączeniu z CG-FXII Plus, pozwalając w pełni wykorzystać nową funkcję.

- Firma Mimaki po raz kolejny przesuwa granice innowacji w branży druku wielkoformatowego — uważa Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu EMEA, Mimaki Europe. - Każda innowacja wprowadzana przez nas na rynek wynika z uważnej obserwacji trendów w branży, potrzeb naszych klientów oraz prowadzonych na dużą skalę prac badawczo-rozwojowych. Niespotykany wzrost jakości i wydajności oferowany przez serię Plus, w połączeniu z ekologiczną wizją, sprawia, że każdy nowy model jest bardzo kuszącą propozycją dla tych dostawców usług druku, którym zależy na zwiększeniu swojej konkurencyjności przy jednoczesnej optymalizacji procesów roboczych produkcji.

ilustracjastrzałka

Seria CG-FXII Plus będzie dostępna w trzech różnych szerokościach – 75 cm, 130 cm i 160 cm

W ramach koncepcji „Mimaki Green Technology” firma wprowadza także w serii Plus nowe opakowania atramentów 600 ml i ekologiczne kasety wielokrotnego użytku. Zaprojektowane z myślą o zapewnieniu bardziej przemyślanych i ekologicznych procesów druku, nowe ekologiczne kasety z atramentem umożliwiają obsługę większych nakładów i oszczędności kosztów atramentu na poziomie 15% w porównaniu z kasetami 440 ml. Dodatkowo, ekologiczne kasety mogą być wielokrotnie używane, dzięki czemu seria Plus jest jeszcze bardziej przyjaznym dla środowiska i oszczędnym wyborem dla dostawców usług druku wielkoformatowego.

Po prezentacji na targach The Print Show, urządzenia CJV300 Plus, JV300 Plus i CG-FXII Plus zostaną także wystawione na targach Salon C!Print, (Madryt, Hiszpania, 24-26 września) na stoisku firmy Digidelta (stoisko C51) oraz na targach Viscom Italia (Fiera Milano, Włochy, 10-12 października) na stoisku firmy Bompan (pawilon 8, stoisko E23/E27/G20/G26).

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764