logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodsi vs starsi na Tiktok

  PR 24.05.2021, przeczytano 389 razy

Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentowane częściowe wyniki raportu TikTok 2021, opracowanego przez agencję  GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodsi-vs-starsi-na-tiktok,391608,artykul.html

TikTok wciąż spotyka się z opinią, że jest aplikacją dla dzieci. Czy jest to prawdziwe stwierdzenie? Jak dorasta społeczność zebrana wokół platformy? Te i wiele innych tematów zostaną poruszone już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach projektu GetHero Academy. Spotkanie w formie online poprowadzą Magdalena Bliźniak, Team Leader & Senior Project Manager GetHero oraz Magdalena Wysocka, Project Manager GetHero.

- TikTok to bezapelacyjnie jedna z najpopularniejszych i najczęściej ściąganych aplikacji w 2020 roku. Dynamika przyrostów i zmian na tej platformie contentowej zdecydowanie zasługuje na szeroką analizę, której GetHero podejmuje się już trzeci rok z rzędu. W tym roku chcieliśmy się skupić również na starszych użytkownikach aplikacji, których w ostatnich kilkunastu miesiącach przybyło bardzo dużo i porównać do młodych już obecnych na platformie. Cieszymy się, że kolejny raz będziemy mogli podzielić się naszym raportem ze wszystkimi zainteresowanymi – mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director agencji.

Oficjalna premiera trzeciego już raportu będzie miała miejsce na początku czerwca. Link do jego pobrania otrzymają wszyscy, którzy zarejestrują się na webinar. W bezpłatnym spotkaniu online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką TikToka oraz szeroko pojętego influencer marketingu.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764