logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Communications Agency dla Casillero Del Diablo

  PR 26.03.2021, przeczytano 591 razy

15 lutego wystartował konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-communications-agency-dla-casillero-del-diablo,390798,artykul.html

Marka Casillero Del Diablo powierzyła more communications agency przygotowanie strategii, adaptację strony internetowej, zaprojektowanie materiałów BTL, kompleksową organizację i koordynację konkursu, a także jego komunikację w mediach społecznościowych. Jest to kolejny wspólny projekt Casillero Del Diablo oraz more communications agency. Wcześniej agencja realizowała dla marki kampanię konsumencką pod hasłem „Diabelsko dobre”, która opierała się na współpracy z blogerami kulinarnymi, a jej ambasadorem był Grzegorz Łapanowski.

Spotkanie Legend” to konkurs, w którym główną nagrodą jest 3-dniowy wyjazd do Manchesteru oraz udział w meczu na stadionie Manchesteru United. W konkursie wygrać można także stoły do piłkarzyków oraz personalizowane koszulki Manchesteru United. Co tydzień marka rozdaje nagrody dodatkowe. Akcja trwa do 15 kwietnia 2021 r.

Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiada Anita Bogucka, Social Media Specialist oraz Magdalena Mikołajczak, Group Account Manager. Współpraca została nawiązana w drodze konkursu ofert.

Źródło: more communications agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764