logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Communications Agency dla Casillero Del Diablo

  PR 26.03.2021, przeczytano 479 razy

15 lutego wystartował konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-communications-agency-dla-casillero-del-diablo,390798,artykul.html

Marka Casillero Del Diablo powierzyła more communications agency przygotowanie strategii, adaptację strony internetowej, zaprojektowanie materiałów BTL, kompleksową organizację i koordynację konkursu, a także jego komunikację w mediach społecznościowych. Jest to kolejny wspólny projekt Casillero Del Diablo oraz more communications agency. Wcześniej agencja realizowała dla marki kampanię konsumencką pod hasłem „Diabelsko dobre”, która opierała się na współpracy z blogerami kulinarnymi, a jej ambasadorem był Grzegorz Łapanowski.

Spotkanie Legend” to konkurs, w którym główną nagrodą jest 3-dniowy wyjazd do Manchesteru oraz udział w meczu na stadionie Manchesteru United. W konkursie wygrać można także stoły do piłkarzyków oraz personalizowane koszulki Manchesteru United. Co tydzień marka rozdaje nagrody dodatkowe. Akcja trwa do 15 kwietnia 2021 r.

Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiada Anita Bogucka, Social Media Specialist oraz Magdalena Mikołajczak, Group Account Manager. Współpraca została nawiązana w drodze konkursu ofert.

Źródło: more communications agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleksandra Siewierska awansowała na stanowisko Head of Client’s Operations w agencji K2 Create
Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska...
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764