15 lutego wystartował konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.
Marka Casillero Del Diablo powierzyła more communications agency przygotowanie strategii, adaptację strony internetowej, zaprojektowanie materiałów BTL, kompleksową organizację i koordynację konkursu, a także jego komunikację w mediach społecznościowych. Jest to kolejny wspólny projekt Casillero Del Diablo oraz more communications agency. Wcześniej agencja realizowała dla marki kampanię konsumencką pod hasłem „Diabelsko dobre”, która opierała się na współpracy z blogerami kulinarnymi, a jej ambasadorem był Grzegorz Łapanowski.
„Spotkanie Legend” to konkurs, w którym główną nagrodą jest 3-dniowy wyjazd do Manchesteru oraz udział w meczu na stadionie Manchesteru United. W konkursie wygrać można także stoły do piłkarzyków oraz personalizowane koszulki Manchesteru United. Co tydzień marka rozdaje nagrody dodatkowe. Akcja trwa do 15 kwietnia 2021 r.
Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiada Anita Bogucka, Social Media Specialist oraz Magdalena Mikołajczak, Group Account Manager. Współpraca została nawiązana w drodze konkursu ofert.
Źródło: more communications agency