logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

more communications agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
More Communications Agency powiększa zespół

Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.

23.09.2021 | przeczytano: 292 razy
More Communications Agency dla SoDA

W lipcu 2021 r. more communications agency rozpoczęła współpracę z SoDA (Software Development Association Poland), największą w Polsce organizacją zrzeszającą pracodawców usług IT, reprezentującą interesy polskich software house’ów oraz promującą branżę technologiczną na rynku krajowym i międzynarodowym. Współpraca obejmuje m.in. doradztwo w zakresie public relations, public advocacy oraz działania w mediach.

16.09.2021 | przeczytano: 349 razy
More Communications Agency dla Casillero Del Diablo

15 lutego wystartował konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.

26.03.2021 | przeczytano: 321 razy
Anita Bogucka zajmie się obsługą mediów społecznościowych w More Communications Agency

Anita Bogucka z marketingiem i PR-em związana jest od ponad 3 lat. W more communication agency objęła stanowisko Social Media Specialist. Do jej obowiązków należy kompleksowe zarządzanie profilami Klientów agencji w mediach społecznościowych.

09.12.2020 | przeczytano: 564 razy
Joanna Lach w More Communications Agency

Do zespołu more communications agency dołączyła Joanna Lach, która objęła stanowisko Account Executive.

26.11.2020 | przeczytano: 491 razy
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych towarzyszącej najszybszemu w historii świata rozwojowi technologii.

20.10.2020 | przeczytano: 976 razy
Agnieszka Piotrowska w More Communications Agency

Do zespołu more communications agency dołączyła Agnieszka Piotrowska, która będzie odpowiadała za realizację działań z zakresu influencer marketingu, w tym planowanie oraz zarządzanie kampaniami z twórcami, a także rozwijanie agencyjnych kompetencji w tym obszarze.

06.10.2020 | przeczytano: 686 razy
More Communications Agency dla Zone Energy

W sierpniu 2020 more communications agency nawiązała współpracę z Zone Energy – firmą specjalizującą się między innymi w instalacjach fotowoltaicznych. Umowa obejmuje działania z zakresu media relations.

25.08.2020 | przeczytano: 587 razy
Komunikacja państw w obliczu pandemii

IPREX, globalna sieć niezależnych agencji PR, opublikowała pierwszy w branży raport, zawierający analizę komunikacji przywódców wybranych krajów podczas pandemii COVID-19. Stanowi on zbiór porównawczych studiów przypadku z 14 państw – w tym Polski. Materiał powstał we współpracy z more communications agency – jedyną polską agencją działającą w strukturach IPREX.

20.08.2020 | przeczytano: 597 razy
Strefa Przemian z More Communications Agency

Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.

07.07.2020 | przeczytano: 811 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764