logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Na Remadays kryzysu nie widać

   13.02.2009, przeczytano 1364 razy

W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/na-remadays-kryzysu-nie-widac,8512,artykul.html

Targi cieszyły się olbrzymią popularnością. W tym roku odwiedziło nas blisko 10 tysięcy zwiedzających – mówi Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media, będącej organizatorem targów.

W ciągu trzech dni targowych, w halach wystawienniczych Expo XXI można było zapoznać się z najnowszymi pomysłami producentów i importerów upominków reklamowych, technologiami i materiałami drukarskimi, reklamą wielkoformatową, uzyskać informacje na temat możliwości kupna plotera najnowszej generacji, wybrać odpowiedni upominek dla klienta, a także znaleźć wykonawcę wybranego projektu.

Wystawcy zaprezentowali na swoich stoiskach m. in.: oryginalne, odważne pomysły oraz niekonwencjonalne artykuły reklamowe, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną jak również kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – ofertę materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Swoją ofertę zaprezentowały również firmy zajmujące się haftem reklamowym oraz najważniejsze wydawnictwa branżowe i portale internetowe.

Organizatorzy targów podkreślają, że targi stały się swego rodzaju forum, konsolidującym całą branżę reklamową i wspierającym jej rozwój. Taka formuła targów, stanowiących jednocześnie forum branżowe, została bardzo pozytywnie oceniona przez wystawców. Sądzę, że w tym kierunku będziemy zmierzać, organizując kolejne edycje targów RemaDays – mówi Sławomir Giefing, prezes Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009.

Podczas targów przyznano nagrody Korony Reklamy, honorując w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej. Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze gadżety reklamowe.
Przedstawiamy listę laureatów w konkursie Korony Reklamy.


Kategoria producent
1 miejsce – Maxim
2 miejsce- Leszczyńska Agencja Wydawnicza
3 miejsce – B&B Produkt Słodycze Reklamowe

Kategoria importer
1 miejsce – Macma Polska
2 miejsce – Axpol Trading
3 miejsce -PAR Bakuła

Kategoria agencja reklamowa
1 miejsce - Spark Promotions
2 miejsce – Gemini Media
3 miejsce – Elwira

Kategoria out&indoor
1miejsce -Rodan
2 miejsce- Bonus Eurotech
3 miejsce -Forty

Kategoria technology
1 miejsce – Endutex
2 miejsce -Lynx
3 miejsce- Grawcom

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764