Gliwickie CH FORUM to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tegorocznym finale konkursu Solal Marketing Awards. Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) rozstrzygnięto w Amsterdamie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku kapituła konkursu nagrodziła FORUM w Gliwicach tytułem Silver SOLAL Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snow”. Kampanię przeprowadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towarzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży.
Nagrodzona kampania rywalizowała w mocno obsadzonej kategorii Cause Related Marketing, w której do finału zakwalifikowano ponad 60 projektów z całej Europy i Afryki. Oprócz jedynej nagrody dla centrum handlowego w Polsce, FORUM także najliczniej reprezentowało nasz kraj w finale. Jako jedyne bowiem uzyskało aż trzy nominacje.
– Kolejna nagroda przyznana przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych zarządzanemu przez JLL centrum handlowemu FORUM w Gliwicach świadczy o tym, jak ważne są w zarządzaniu centrum handlowym właściwe działania marketingowe. Jak widać, nie dość, że prowadząc je systematycznie zwiększmy obroty i frekwencję w centrum handlowym, to jako dodatkowy benefit widać, że utrzymujemy je na światowym poziomie. Przemyślanymi i efektywnymi kampaniami budujemy charakter obiektu i nadajemy mu wartość, zarówno dla najemców, jak i lokalnej społeczności – komentuje Dorota Chomuntowska, Dyrektor ds. Zarządzania Powierzchniami Handlowymi w JLL.
W poprzednich latach FORUM w Gliwicach honorowano już tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanie promocyjne i wizerunkowe (rok 2009, 2010, 2012 i 2013).
W przygotowanie i realizację nagrodzonego projektu zaangażowana była Firma Reklamowa Kuc, która na stałe współpracuje z CH FORUM. Za komunikację akcji i opracowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadała firma Plus Communication, należąca do Grupy KUC.
Źródło: CH FORUM