logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nagroda Solal dla CH Forum

  PR 21.05.2014, przeczytano 891 razy

Gliwickie CH FORUM to jedyne z polskich centrów handlowych nagrodzone w tego­rocznym finale konkursu Solal Marketing Awards. Konkurs, którego organiza­torem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) rozstrzygnięto w Amsterdamie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych w dzie­dzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarzą­dzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nagroda-solal-dla-ch-forum,21692,artykul.html

W tym roku kapituła konkursu nagrodziła FORUM w Gliwicach tytułem Silver SOLAL Award za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii „Świat ze snow”. Kampanię przepro­wadzono w czerwcu ub. roku i wykorzystano w niej technologię wirtualnej rzeczywistości (augmented reality). Była ona zarazem pierwszą tego rodzaju w Polsce prezentacją unikalnego materiału Frozen Planet telewizji BBC o tematyce proekologicznej. Akcji towa­rzyszyły ponadto elementy edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży.

Nagrodzona kampania rywalizowała w mocno obsadzonej kategorii Cause Related Marketing, w której do finału zakwalifikowano ponad 60 projektów z całej Europy i Afryki. Oprócz jedynej nagrody dla centrum handlowego w Polsce, FORUM także najliczniej reprezentowało nasz kraj w finale. Jako jedyne bowiem uzyskało aż trzy nominacje.

Kolejna nagroda przyznana przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych zarządzanemu przez JLL centrum handlowemu FORUM w Gliwicach świadczy o tym, jak ważne są w zarządzaniu centrum handlowym właściwe działania marketingowe. Jak widać, nie dość, że prowadząc je systematycznie zwiększmy obroty i frekwencję w centrum handl­o­wym, to jako dodatkowy benefit widać, że utrzymujemy je na światowym poziomie. Prze­myślanymi i efektywnymi kampaniami budujemy charakter obiektu i nadajemy mu wartość, zarówno dla najemców, jak i lokalnej społeczności – komentuje Dorota Chomuntowska, Dyrektor ds. Zarządzania Powierzchniami Handlowymi w JLL.

W poprzednich latach FORUM w Gliwicach honorowano już tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanie promocyjne i wize­runkowe (rok 2009, 2010, 2012 i 2013).

W przygotowanie i realizację nagrodzonego projektu zaangażowana była Firma Rekla­mowa Kuc, która na stałe współ­pracuje z CH FORUM. Za komunikację akcji i opracowanie zgłoszenia konkursowego odpowiadała firma Plus Communication, należąca do Grupy KUC.

Źródło: CH FORUM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764