logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Native Lead – efektywnościowy produkt TVN Media

  PR 11.05.2020, przeczytano 685 razy

Biuro Reklamy TVN Media wspiera klientów w zachowaniu ciągłości komunikacji w czasie kryzysu i zaadaptowaniu biznesu do nowych realiów. Wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i Dzień Dobry TVN oraz klientem HomeDoctor zrealizowano działania oparte o kolejne nowe rozwiązanie reklamowe – Native Lead. Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada zespół Innovation Hub w strukturze Biura Reklamy TVN Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/native-lead-%E2%80%93-efektywnosciowy-produkt-tvn-media,386966,artykul.html

Native Lead to pakiet działań, w wyniku których cele klientów realizowane są w dwóch obszarach:

  • gwarancje zasięgu publikowanych treści
  • rozliczenia za efekt: CPC, CPL, CPS, CPD.

Produkt Native Lead umożliwia markom budowanie swojej komunikacji w otoczeniu wysokiej jakości unikalnego kontentu tworzonego przez redakcje TVN oraz rozliczenie działań w modelu efektywnościowym. Realizacja opiera się na wykorzystaniu istniejących treści redakcyjnych, które zostają tematycznie dopasowane do komunikacji klienta w oparciu o silnik rekomendacji Horacy (autorska technologia TVN). Równolegle tworzone są nowe treści dedykowane dla danej marki.

Kluczowym elementem wyróżniającym Native Lead na rynku jest tworzenie treści w oparciu o dane real time, czyli insighty konsumenckie uzyskane na podstawie  takich źródeł, jak social listening, search signals czy web analytics, które pozwalają określić, jakich treści i informacji poszukuje grupa docelowa. W ofercie jest także optymalizacja tworzonych treści na podstawie bieżącego monitoringu wybranych słów kluczowych.

To nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano we współpracy z platformą telemedyczną HomeDoctor.pl, za pomocą której użytkownicy mogą odbyć konsultację z lekarzami na odległość. W dobie COVID-19 to niezwykle istotna usługa, odpowiadająca na potrzeby konsumentów w związku z ograniczonym dostępem do usług medycznych. Głównym celem kampanii klienta było zwiększenie świadomości istnienia usługi, a także przekierowanie użytkowników do platformy homedoctor.pl. Dlatego też połączono kontent edukacyjny, czyli treści natywne stworzone przez redakcję serwisów Zdrowie TVN (https://zdrowie.tvn.pl/) i Dzień Dobry TVN (https://dziendobry.tvn.pl/) z działaniami performance.

- Założenia kampanii zostały zrealizowane na poziomie 156% w zakresie udanych przejść do strony klienta. Tak dobre wyniki udało się osiągnąć również dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas klient transparentnie dzieląc się z nami danymi. Zachęcamy do takiej otwartości przy akcjach performance. Obecnie pracujemy nad drugą odsłoną tej kampanii. – dodaje Agnieszka Gajzler, Dyrektor Strategii i Rozwoju Digital w TVN Media.

- Była to nasza pierwsza kampania z wykorzystaniem modeli performance’owych oferowanych przez TVN Media, jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów i widzimy bezpośrednie przełożenie prowadzonych działań na nasz biznes. Cieszy, nas, że dzięki współpracy z TVN Media możemy edukować naszych klientów w temacie usług telemedycznych oraz nowoczesnych, wychodzących naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów rozwiązań w obrębie ochrony zdrowia. – powiedział Szymon Horaczuk, CEO HomeDoctor.pl.

Innovation Hub to nowy zespół działający w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, w oparciu o realne potrzeby konsumentów wynikające z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights, influencers.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764