logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH

  PR 10.05.2022, przeczytano 419 razy

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch). Odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych, które będą organizowane przez największego producenta sprzętu AGD w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nav-agency-wygrywa-przetarg-na-obsluge-aktywacji-loteryjnych-bsh,395770,artykul.html

Współpraca pomiędzy BSH a NAV agency została zawiązana na podstawie przetargu wygranego agencję jesienią 2021 roku. Pierwsze trzy aktywacje loteryjne, prowadzone przez agencję wystartowały już w pierwszym kwartale tego roku.

- Cieszymy się, że tak duża firma jak BSH zaufała nam i powierzyła zadania związane z prowadzeniem działań marketingowych i loteryjnych – mówi Tomasz Seremet, Activation Manager w NAV agency. -  Dotychczasowe portfolio, bogate w aktywacje loteryjne, dobre opinie na rynku oraz odpowiedni stosunek jakości do ceny pozwoliło nam zdobyć przewagę i wygrać przetarg.

BSH jest wiodącym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie i jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens, Gaggenau. Obecnie BSH posiada 40 fabryk w Ameryce Południowej, Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie, z czego aż 6 w Polsce. W 2021 roku spółka osiągnęła rekordowe roczne obroty na poziomie 15,6 miliarda euro.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764