logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nest Bank ze złotem za rebranding

  PR 03.04.2017, przeczytano 634 razy
ilustracjastrzałka

Transform Awards Europe 2017 to jeden z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez magazyn Transform. Projekt rebrandingu Nest Bank, realizowany we współpracy z agencją Dragon Rouge został nagrodzony złotą statuetką w Londynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nest-bank-ze-zlotem-za-rebranding,32034,artykul.html

Jury składające się z uznanych sędziów przyznało nagrody z zakresu rebrandingu, transformacji oraz repozycjonowania marek. Nest Bank w tym roku był najlepszy w Europie w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an acquisition”.

- Konkurowaliśmy w tym prestiżowym konkursie ze wspaniałymi, globalnymi projektami. Bardzo nas cieszy, że nagroda przyznawana jest całemu zespołowi – klientowi i agencji. W tym projekcie czynnikiem sukcesu było nasze pełne zaufanie oraz otwartość na wyjątkowo spójne rekomendacje profesjonalistów z Dragon Rouge. Zrozumienie strategii komunikacji nowej marki, holistyczne uwzględnianie pozycjonowania i wniosków z wielu badań marketingowych sprawiło, że wspólnie osiągnęliśmy pożądany efekt. Doceniony przez kapitułę oraz (co najważniejsze) przez naszych klientów. – podkreśla Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku.

Nest Bank SA jest nową marką na rynku bankowym. W odróżnieniu od trendów
w branży, zarządzający firmą postawili na rozwój sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają przytulną kawiarnię niż bank. Oferta w nowej odsłonie dedykowana jest ludziom, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorcom. Nowy bank całkowicie zastąpił dotychczasowe podmioty FM Bank PBP.

- Nagroda w konkursie Transform Awards to bardzo duże wyróżnienie dla polskiego biura Dragon Rouge. Pokazuje, że polskie projekty reprezentują wysoki poziom strategiczny oraz kreatywny  i są doceniane na świecie. Warto jednak zwrócić uwagę, że w Transform Awards  nagradzane są nie tylko agencje. Aby zdobyć nagrodę w tym konkursie trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient – agencja. Nest Bank pokazał, że umie to robić najlepiej – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.

- Tegoroczne Transform Awards pokazują coraz większy profesjonalizm w budowaniu strategii marek w Europie. Jest to również rekordowy rok pod względem liczby firm biorących udział w konkursie oraz liczby zgłoszeń. Każda z marek, które zostały zakwalifikowane do tegorocznego konkursu, podczas współpracy ze swoja agencją, wyróżniła się niezwykle kreatywnym myśleniem strategicznym. Podczas ostatnich 8 edycji, wygrywające w konkursie firmy osiągały ponadprzeciętne wyniki na tle swojej konkurencji oraz całego sektora, stawiając markę w sercu swojego biznesu – mówi Andrew Thomas, redaktor wydawniczy magazynu Transform.

Transform magazine jest międzynarodowym magazynem zajmującym się zagadnieniami rebrandingu i rozwoju marki. Ukazuje się co dwa tygodnie, zarówno w wersji papierowej, jak i online. Magazyn organizuje doroczną galę Transform Awards, w Londynie, Dubaju, Nowym Jorku i Hong Kongu.

Źródło: Nest Bank S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764