logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance: kampania „Runners Aren't Normal”

  PR 14.12.2022, przeczytano 450 razy
ilustracja

Po kilku latach oczekiwania New Balance ogłosił wprowadzenie kolejnej wersji w kultowej serii 990, któremu towarzyszy kampania „Runners Aren't Normal”. Model Made in USA 990v6 nawiązuje do biegowych korzeni ikony wszechczasów, ale został jednocześnie wzbogacony o współczesne technologie. Dzięki subtelnej elegancji i wyjątkowej funkcjonalności, model 990 jest połączeniem nowoczesnej wydajności i ponadczasowego rzemiosła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance%3A-kampania-_runners-aren-t-normal_,398347,artykul.html

Klasyczne buty biegowe, na czele z modelem 990, stały się podstawowym elementem stylizacji dla ludzi ze wszystkich środowisk, od globalnych gwiazd po lokalne legendy. Model ten po raz pierwszy pojawił się na półkach sklepowych 40 lat temu i był pierwotnie projektowany jako najlepszy but do biegania na rynku. Od tamtej pory wprowadzono wiele uaktualnień do projektu i dodano więcej wersji kolorystycznych, ale aspiracyjny status modelu 990 nigdy się nie zmienił. Seria 990 jest tak dobra, że New Balance nigdy nie przestał jej produkować.

W nowej odsłonie 990v6 zrezygnowano ze standardowego przeszycia w centralnej części, pozwalając, by świńska skóra i syntetyczne nakładki płynnie przechodziły od pięty do palców przez siateczkową cholewkę. Unowocześniona, opływowa konstrukcja stanowi jedną z najbardziej radykalnych zmian pomiędzy poszczególnymi generacjami modelu, ale największy przełom dokonał się wewnątrz buta. Wprowadzenie amortyzującej podeszwy środkowej FuelCell oznacza, że ewolucja modelu 990 jest zarówno widoczna, jak i odczuwalna.

Aby uczcić dziedzictwo New Balance i demokratyczne korzenie serii 990, marka wystartowała z odnowioną kampanią "Runners Aren't Normal", zrealizowaną w nowoczesnym wydaniu. Dzięki zaangażowaniu bohaterów, którzy ucieleśniają ducha oryginalnej kampanii, takich jak raper ActionBronson i sportowcy New Balance, Sydney McLaughlin i Trayvon Bromell, kampania pokazuje głębokie powiązanie między ludźmi, którzy noszą buty, aby osiągać lepsze wyniki, a tymi, którzy chcą podkreślić swój styl.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764