logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance: kampania „Runners Aren't Normal”

  PR 14.12.2022, przeczytano 587 razy
ilustracja

Po kilku latach oczekiwania New Balance ogłosił wprowadzenie kolejnej wersji w kultowej serii 990, któremu towarzyszy kampania „Runners Aren't Normal”. Model Made in USA 990v6 nawiązuje do biegowych korzeni ikony wszechczasów, ale został jednocześnie wzbogacony o współczesne technologie. Dzięki subtelnej elegancji i wyjątkowej funkcjonalności, model 990 jest połączeniem nowoczesnej wydajności i ponadczasowego rzemiosła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance%3A-kampania-_runners-aren-t-normal_,398347,artykul.html

Klasyczne buty biegowe, na czele z modelem 990, stały się podstawowym elementem stylizacji dla ludzi ze wszystkich środowisk, od globalnych gwiazd po lokalne legendy. Model ten po raz pierwszy pojawił się na półkach sklepowych 40 lat temu i był pierwotnie projektowany jako najlepszy but do biegania na rynku. Od tamtej pory wprowadzono wiele uaktualnień do projektu i dodano więcej wersji kolorystycznych, ale aspiracyjny status modelu 990 nigdy się nie zmienił. Seria 990 jest tak dobra, że New Balance nigdy nie przestał jej produkować.

W nowej odsłonie 990v6 zrezygnowano ze standardowego przeszycia w centralnej części, pozwalając, by świńska skóra i syntetyczne nakładki płynnie przechodziły od pięty do palców przez siateczkową cholewkę. Unowocześniona, opływowa konstrukcja stanowi jedną z najbardziej radykalnych zmian pomiędzy poszczególnymi generacjami modelu, ale największy przełom dokonał się wewnątrz buta. Wprowadzenie amortyzującej podeszwy środkowej FuelCell oznacza, że ewolucja modelu 990 jest zarówno widoczna, jak i odczuwalna.

Aby uczcić dziedzictwo New Balance i demokratyczne korzenie serii 990, marka wystartowała z odnowioną kampanią "Runners Aren't Normal", zrealizowaną w nowoczesnym wydaniu. Dzięki zaangażowaniu bohaterów, którzy ucieleśniają ducha oryginalnej kampanii, takich jak raper ActionBronson i sportowcy New Balance, Sydney McLaughlin i Trayvon Bromell, kampania pokazuje głębokie powiązanie między ludźmi, którzy noszą buty, aby osiągać lepsze wyniki, a tymi, którzy chcą podkreślić swój styl.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764