logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New Balance z kampanią „We Got Now”

  PR 18.11.2022, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym, co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. Kampanijne video z reprezentantami Anglii, Saką i Sterlingiem, będzie emitowane w polskiej telewizji podczas rozpoczynających się mistrzostw świata w piłce nożnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/new-balance-z-kampania-_we-got-now_,398045,artykul.html

Tegoroczna kampania WGN składa się z trzech historii ­– jedna przedstawia Harlowa i Leonarda, druga Sterlinga i Sakę, a ostatnia skupia się na piosenkarce IU. To są właśnie osobowości, które wyznaczają aktualne trendy w świecie sportu i kultury. Nowy spot ma na celu pokazanie radości, jaką czerpią z pracy każdego dnia, a nie tylko wtedy, kiedy występują na największych scenach i arenach świata. Spot, w którym występują gwiazdy reprezentacji Albionu, Bukayo Saka i Raheem Sterling, będzie emitowany w TVP podczas rozpoczynającego się Mundialu. Będzie to pierwsza kampania telewizyjna marki na polskim rynku.

New Balance mocno wierzy w moc tego, co jest teraz, a "We Got Now" to wezwanie dla globalnego pokolenia, aby bez obaw zdefiniowało siebie na nowo w pogoni za swoimi pasjami. Teraz jest czas na pobudzanie kultury i podejmowanie pozytywnych działań, bez czekania na pozwolenie. Poprzez relacje ze sportowcami i ambasadorami, którzy nie boją się zmieniać zasad gry, rzucać wyzwania systemowi i zachęcać innych do tego samego, New Balance dąży do tego, aby umożliwić każdemu życie na własnych warunkach, zawsze teraz.

- Poprzez kontynuację kampanii 'We Got Now', New Balance rzuca wyzwanie ambasadorom, sportowcom i fanom, aby połączyć się z nimi w zabawny i wymowny sposób ­­– mówi Chris Davis, CMO i Sr. Vice President of Merchandising. - Kiedy pozwalamy sobie na swobodną zabawę w autentycznym dla nas samych otoczeniu, pojawia się wyzwalająca energia, która pochodzi z poruszania naszymi ciałami, prezentowania naszych umiejętności i robienia czegoś – cokolwiek to jest – co naprawdę kochamy.

Za koncept i produkcję ostatniej odsłony kampanii "We Got Now" odpowiada nowojorska agencja marketingowa VMLY&R. Polską kampanię telewizyjną realizuje New Balance Polska.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764