logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neymar Jr. globalnym ambasadorem marki Tcl

  PR 05.02.2018, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

TCL ogłosił, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został Globalnym Ambasadorem Marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/neymar-jr.-globalnym-ambasadorem-marki-tcl,35328,artykul.html

Współpraca z Neymarem jest najnowszą inicjatywą TCL nawiązującą do rozbudowanego programu sponsoringu sportowego w wymiarze globalnym. Podstawowym bowiem celem firmy jest  integracja z rosnącą społecznością i realizowanie zobowiązań wobec konsumentów na całym świecie.

Umowa została podpisana na dwa lata, podczas których Neymar Jr. pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory) czy sprzętu AGD, a także weźmie udział w szeregu zasięgowych, globalnych, internetowych i offlinowych kampanii marketingowych marki.

Obie strony połączą siły również w działaniach charytatywnych. Umowa z 26-letnim brazylijskim gwiazdorem Neymarem Jr. jest częścią globalnej strategii marki TCL i pomoże jej w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocni globalną rozpoznawalność marki TCL.

 – Cieszymy się, że możemy powitać tego wybitnego, utalentowanego młodego sportowca w rodzinie TCL – powiedział Tomson Li, Prezes i Dyrektor Generalny TCL Corporation. – Neymar Jr. to globalna ikona sportu, inspirująca fanów do dążenia do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, tak jak TCL nieustannie dąży do doskonałości w zakresie innowacji technologicznych i produktowych. Sportowe emocje ogarną w tym roku cały świat, a Neymar Jr. to niewątpliwie najlepszy możliwy partner, z którym wspólnie możemy zapewnić wyjątkowe przeżycia naszym konsumentom – dodał Li.

– Cieszę się, że mogę współpracować z TCL. To była dla mnie łatwa decyzja. Wyznaję podobne wartości z TCL - nieustanne dążenie do doskonałości i doskonałych wyników w każdej rozgrywce. Możliwość ścisłej współpracy z TCL i wspierania w wysiłku firmy na rzecz integracji światowej społeczności sportowej poprzez piłkę nożną to dla mnie wielka radość – powiedział Neymar Jr.

Inwestycje w działalność marketingową w zakresie sportu i rozrywki stanowią główny element globalnej strategii biznesowej TCL.

Do innych globalnych partnerów firmy TCL należą między innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i popularnym filmem Justice League z serii Warner Bros. Pictures.

O przyszłych wydarzeniach i inicjatywach partnerskich firma TCL będzie informować na bieżąco.

Źródło: TCL Multimedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764