logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon rozpoczyna letnią akcję promocyjną ''Jestem na wakacjach''

  PR 07.07.2011, przeczytano 2264 razy

Nikon rozpoczyna letnią akcję promocyjną pod hasłem „JESTEM NA WAKACJACH”. Fotograficzne miasteczko Nikona, podobnie jak w zeszłym roku, pojawi się na bałtyckich plażach - w Helu oraz Łebie - od 9 lipca do 7 sierpnia br. Działaniom promocyjnym będzie towarzyszyć akcja „JESTEM BEZPIECZNY” skierowana do dzieci i ich opiekunów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-rozpoczyna-letnia-akcje-promocyjna---jestem-na-wakacjach--,12895,artykul.html

W miasteczku Nikona przygotowane zostały atrakcje i niespodzianki dla całych rodzin. Odwiedzający, robiąc samodzielnie pamiątkowe fotografie z wakacji, będą mieli okazję przetestować sprzęt marki Nikon, m.in. lustrzankę Nikon D5100 oraz aparaty kompaktowe COOLPIX. Ponadto, na miejscu będzie można wydrukować wykonane zdjęcia.

W ramach akcji pod hasłem „JESTEM BEZPIECZNY” hostessy Nikona będą rozdawały dzieciom specjalne opaski na rękę, z miejscem na numer telefonu do opiekuna. Dzięki temu w razie potrzeby, np. gdy dziecko się zgubi, będzie można szybko skontaktować się z rodzicami. Z myślą o najmłodszych przygotowano także plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami.

Akcja „JESTEM NA WAKACJACH” nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem „JESTEM NIKON”. Za realizację działań odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Partnerem akcji jest firma EPSON.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

NIKON Corporation
NIKON działa od ponad 90 lat i należy obecnie do największych i najbardziej liczących się producentów sprzętu optoelektronicznego na świecie. Jest producentem najwyższej jakości aparatów fotograficznych, obiektywów NIKKOR, skanerów, sprzętu sportowego (m.in. lornetek, dalmierzy i lunet), mikroskopów oraz precyzyjnych urządzeń optycznych zarówno dla przemysłu, jak i użytkowników indywidualnych. NIKON jest światowym liderem w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych, produkując lustrzanki profesjonalne oraz amatorskie, a także aparaty kompaktowe serii COOLPIX. Od ponad 50 lat w lustrzankach jednoobiektywowych firma stosuje mocowanie typu F, dzięki czemu jest jedynym producentem przez tak długi czas stosującym tradycyjne mocowanie obiektywów, których do 2011 r. wyprodukowała już sześćdziesiąt milionów egzemplarzy. W Polsce firmę reprezentuje NIKON Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność 3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. W Warszawie przy ulicy Postępu 14 firma posiada również centrum serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Więcej informacji o firmie NIKON, jej działalności w Polsce i produktach dostępnych na naszym rynku można znaleźć na stronie www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764