logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania i nowa butelka Lech Premium

  PR 05.04.2012, przeczytano 7434 razy
ilustracjastrzałka

Dla pomysłowych, spontanicznych i odważnych – dla tych, którzy potrafią Sylwestra urządzić w kwietniu i zgasić światło w całej dzielnicy. Im właśnie Lech dedykuje swoją najnowszą kampanię „Chwała bohaterom”. Z myślą o nich także powstała nowa butelka Lecha Easy Grip.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-i-nowa-butelka-lech-premium,15177,artykul.html

- Młodzi ludzie są dla nas inspiracją. Tym razem ich pomysły, kreatywność i spontaniczność zmobilizowały nas do nakręcenia spotu reklamowego „Hołd” oraz zaprojektowania nowej butelki. To właśnie im dedykujemy nową kampanię. - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Na potrzeby kampani powstały dwa spoty reklamowe - „Hołd“ oraz osobny, dedykowany odmienionej butelce. Oba nakręcone zostały w Buenos Aires. W stolicy Argentyny ekipa filmowa spędziła pięć dni. W zdjęciach wzięło udział kilkunastu aktorów głównych i około 100 statystów. Pomysłodawcą scenariusza jest agencja McCann Ericson. Koordynatorem realizacji spotu był dom produkcyjny OTO Film. Po powrocie do Polski przez kilka tygodni trwała postprodukcja w studiu Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting. Za działania w Internecie odpowiada agencja John Pitcher.

Spot „Hołd“ już od kilku dni dostępny jest w Internecie (właśnie tram rozpoczął się tzw. soft launch kampanii), a od tego tygodnia emitowany jest w telewizji. Równocześnie z nim ruszy niestandardowa kampania outdoorowa: łącznie kilkaset różnego rodzaju nośników z wieloma rodzajami toastów nową butelką, dostosowanymi do miejsca i odbiorców komunikatu np. „Za tych, którzy jeździli metrem od poniedziałku do piątku bez przerwy“, „Za królów długiego weekendu”, „Za herosów miejskich mitów“, „Za tych, dla których sesja była pierwszą wizytą na uczelni“.

Nowa kampania marki Lech to nie tylko telewizyjny spot i działania w outdoorze. Także specjalnie zaprojektowana, nowa butelka Lech Easy Grip.

Oryginalna butelka wyposażona została w system Easy Grip - specjalnie tłoczone po bokach butelki wypustki, dzięki którym pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni. Wypustki zapobiegające wypuszczeniu jej z ręki to nie jedyny element tłoczony na szklanej powierzchni. Dla podkreślenia pochodzenia piwa Lech, na butelce pojawił się także symbol Poznania: trykające się koziołki. Znajdziemy je nad i pod zmienioną, unowocześnioną etykietą. Butelki w nowym kształcie dostępne są w pojemnościach 330, 500 i 650 ml oraz opakowaniach zbiorczych (folio paki, tacki, kartony). Butelka pólitrowa to opakowanie zwrotne. Cena butelek Lecha pozostaje bez zmian.

To nie pierwsza innowacja opakowań Lecha. W 2004 roku na rynku pojawiła się butelka w kolorze zielonym. Rok później piwo zyskało nowe etykiety z zaokrąglonymi literami. Kolejną zmianą było umieszczenie liter na charakterystycznej szarfie i ustawienie ich w pionie. W 2010 na rynku pojawiły się puszki z bocznymi tłoczonymi panelami – takie same jak te, które dziś widnieją na bokach nowych butelek.

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie nowej butelki Lecha Premium na rynek ruszyła 1 kwietnia. Oprócz telewizji, wykorzystuje także outdoor oraz materiały POS umieszczane w miejscach sprzedaży. Wsparcie stanowią także działania PR.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że coraz mniej ważny jest ten płyn w marketingowej otoczce. Ktoś niedawno powiedział, że "o dzisiejszych piwach decydują marketingowcy , a nie piwowarzy" i coś w tym jest :)

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764