logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3rd Polish Car Wrap Championship za nami

   05.04.2012, przeczytano 3127 razy

Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf zostali zwycięzcami trzecich Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 3rd Polish Car Wrap Championship. W zgodnej opinii Jury, ale i zawodników, co warto podkreślić, wygrali najlepsi. Jednakże swój kunszt i maestrię pokazały wszystkie teamy, co miało swoje wyraźne uzasadnienie w punktacji, w której prowadzenie zmieniało się każdego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3rd-polish-car-wrap-championship-za-nami,15178,artykul.html

4 zespoły, 3 dni zmagań i 3 zadania. Krew, pot i łzy. Ciężka praca, ogromny wysiłek i prawdziwy koncert na rakle, opalarki i folie. Trzecia edycja Polish Car Wrap Championship została rozstrzygnięta w blasku złota, fleszy i lejącego się strumieniami szampana. Pierwsze miejsce i tytuł Mistrzów Polski w Aplikacjach Samochodowych 2012 zdobył polsko-holenderski team w składzie Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf. Na drugim stopniu podium uplasowali się Paweł Kapuśnik i Grzegorz Kohut z firmy Media Target, a na trzecim Krzysztof Kowina i Krzysztof Ruciński z Marti Apligraf Design. Tuż za „pudłem”, sklasyfikowani zostali Paweł Szaflicki i Jakub Krychta z Fol-Art.&Aplikatorzy.pl. „W tym roku poziom zmagań był niezwykle wysoki” - mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny Visual Communication.

Ponadto w konkursach dodatkowych zorganizowanych przez Piotra i Rafała Lewalskich z firmy Applico.pl, swoje nieprzeciętne umiejętności pokazali prawdziwi wirtuozi sztuki aplikatorskiej, a wygrana była tym bardziej cenna, że Jurorami byli sami aplikatorzy.

Na wyróżnionym nagrodą targów Euro-Reklama - Acanthus Aureus stoisku Visual Communication można było również porozmawiać z interaktywnym Avatarem, a także samemu spróbować swoich sił w sztuce oklejania przetłoczeń i powierzchni płaskich. Chętnych do podjęcia wyzwania nie brakowało, a ci, którzy zmierzyli się z zadaniem przyznali, że do łatwych nie należało. Ciekawe propozycje maszyn w zakresie druku wielkoformatowego pokazali też partnerzy – KML Solutions, HP, Epson i Integart.

Ogromne zainteresowanie zwiedzających, połączone możliwością podpatrywania najlepszych aplikatorów w Polsce, a także rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej, zostało docenione przez Kapitułę nagrody Acanthus Aureus. „Jesteśmy zaszczycenie, że nasza propozycja dla gości targów Euro-Reklama została dostrzeżona i nagrodzona” – dodaje Łukasz Mikołajczak.

„Wierzę, że kolejna, czwarta edycja Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowym będzie co najmniej równie udana, a do weryfikacji tych słów już dziś serdecznie zapraszam na początku 2013 roku”

Partnerami projektu byli: KML Solutions, HP, Integart, Epson, Frog Media Group, Applico.pl i Digital Emotion
Organizatorzy: European Media Group, Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP

Galeria: 3. Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Mistrze Polski z pierwszej edycji (w nieco innym składzie) powtórzyli swój wynik. Brawo!!!

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764