Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf zostali zwycięzcami trzecich Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 3rd Polish Car Wrap Championship. W zgodnej opinii Jury, ale i zawodników, co warto podkreślić, wygrali najlepsi. Jednakże swój kunszt i maestrię pokazały wszystkie teamy, co miało swoje wyraźne uzasadnienie w punktacji, w której prowadzenie zmieniało się każdego dnia.
4 zespoły, 3 dni zmagań i 3 zadania. Krew, pot i łzy. Ciężka praca, ogromny wysiłek i prawdziwy koncert na rakle, opalarki i folie. Trzecia edycja Polish Car Wrap Championship została rozstrzygnięta w blasku złota, fleszy i lejącego się strumieniami szampana. Pierwsze miejsce i tytuł Mistrzów Polski w Aplikacjach Samochodowych 2012 zdobył polsko-holenderski team w składzie Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf. Na drugim stopniu podium uplasowali się Paweł Kapuśnik i Grzegorz Kohut z firmy Media Target, a na trzecim Krzysztof Kowina i Krzysztof Ruciński z Marti Apligraf Design. Tuż za „pudłem”, sklasyfikowani zostali Paweł Szaflicki i Jakub Krychta z Fol-Art.&Aplikatorzy.pl. „W tym roku poziom zmagań był niezwykle wysoki” - mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny Visual Communication.
Ponadto w konkursach dodatkowych zorganizowanych przez Piotra i Rafała Lewalskich z firmy Applico.pl, swoje nieprzeciętne umiejętności pokazali prawdziwi wirtuozi sztuki aplikatorskiej, a wygrana była tym bardziej cenna, że Jurorami byli sami aplikatorzy.
Na wyróżnionym nagrodą targów Euro-Reklama - Acanthus Aureus stoisku Visual Communication można było również porozmawiać z interaktywnym Avatarem, a także samemu spróbować swoich sił w sztuce oklejania przetłoczeń i powierzchni płaskich. Chętnych do podjęcia wyzwania nie brakowało, a ci, którzy zmierzyli się z zadaniem przyznali, że do łatwych nie należało. Ciekawe propozycje maszyn w zakresie druku wielkoformatowego pokazali też partnerzy – KML Solutions, HP, Epson i Integart.
Ogromne zainteresowanie zwiedzających, połączone możliwością podpatrywania najlepszych aplikatorów w Polsce, a także rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej, zostało docenione przez Kapitułę nagrody Acanthus Aureus. „Jesteśmy zaszczycenie, że nasza propozycja dla gości targów Euro-Reklama została dostrzeżona i nagrodzona” – dodaje Łukasz Mikołajczak.
„Wierzę, że kolejna, czwarta edycja Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowym będzie co najmniej równie udana, a do weryfikacji tych słów już dziś serdecznie zapraszam na początku 2013 roku”
Partnerami projektu byli: KML Solutions, HP, Integart, Epson, Frog Media Group, Applico.pl i Digital Emotion
Organizatorzy: European Media Group, Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP