logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Calperos

  PR 30.09.2022, przeczytano 725 razy
ilustracja

Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-calperos,397432,artykul.html

Nowy spot reklamowy Calperos prezentuje nową perspektywę w percepcji marki: na profilaktykę osteoporozy patrzymy tutaj jak na inwestycję w siebie, we własne kości. W spocie bohaterka spotyka siebie z przyszłości, prowadząc dialog na temat naturalnego procesu - utraty wapnia z kości wraz z wiekiem. - W naszej komunikacji podkreślamy wyjątkowe aspekty medyczne leku Calperos, a jednocześnie pokazujemy, że warto zadbać o siebie - jak mówi Anna Kochanowska-Łukasiewicz, kierownik grupy marek w Teva Pharmaceuticals Polska.

Za strategię, kreację oraz komunikację ATL odpowiada AżTuNagle. Spot wyreżyserowany przez Tomasza Knittla wyprodukowało Szut Szut Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Źródło: AżTuNagle

www.aztunagle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764