logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Yokaba

  PR 08.06.2022, przeczytano 1201 razy
ilustracja

Polska marka Yokaba wystartowała z nową kampanią zatytułowaną „VIVA SUMMER”. Kampania dotyczy nowej kolekcji lakierów hybrydowych oraz hybrydo-żelowych. Komunikacja digital obejmuje kampanie w systemie Facebook Ads, email marketing, współpracę w zakresie influencer marketing, dedykowane szkolenia stacjonarne i materiały reklamowe offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-yokaba,396194,artykul.html

Yokaba to polska marka wegańskich produktów do stylizacji paznokci oraz pielęgnacji skóry całego ciała. Przeznaczona jest dla profesjonalistów z branży beauty. Pomysłodawcami oraz współtwórcami marki są Joanna Grzybowka, Kamil Niemczyk, Bartosz Kulczyk. Nazwa marki nie jest przypadkowa, pochodzi od pierwszych liter imion twórców. Firma dynamicznie rozwija się na polskim rynku oferując program Certyfikowanych Salonów Partnerskich Yokaba Elite oraz prowadząc regularną sprzedaż na terenie całego kraju. Zgodnie z założeniami brand rozwija się także na rynkach zagranicznych. Markę rozpoczęto wdrażać na rynku czeskim, słowackim, włoskim, norweskim, greckim.

Viva Summer to kampania promująca nową kolekcję lakierów hybrydowych ‘Gentle’ oraz lakierów hybrydo-żelowych ‘Noble’. W przekazie nawiązuje do soczystych neonowych kolorów w nawiązaniu do symbiozy z przyrodą. Materiały graficzne przygotowane zostały w klimacie tropikalnego lata mieniącego się różnymi barwami. Natura to nieodzowny element komunikacji maki Yokaba. Firma zwraca uwagę na piękno pochodzące prosto z przyrody.

ilustracjastrzałka

Marka przyjazna jest środowisku naturalnemu, ogranicza zużycie plastiku, poprzez użycie eko-wypełnienia przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który jest poddawany recyklingowi.

Źródło: Yokaba

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764