Polska marka Yokaba wystartowała z nową kampanią zatytułowaną „VIVA SUMMER”. Kampania dotyczy nowej kolekcji lakierów hybrydowych oraz hybrydo-żelowych. Komunikacja digital obejmuje kampanie w systemie Facebook Ads, email marketing, współpracę w zakresie influencer marketing, dedykowane szkolenia stacjonarne i materiały reklamowe offline.
Yokaba to polska marka wegańskich produktów do stylizacji paznokci oraz pielęgnacji skóry całego ciała. Przeznaczona jest dla profesjonalistów z branży beauty. Pomysłodawcami oraz współtwórcami marki są Joanna Grzybowka, Kamil Niemczyk, Bartosz Kulczyk. Nazwa marki nie jest przypadkowa, pochodzi od pierwszych liter imion twórców. Firma dynamicznie rozwija się na polskim rynku oferując program Certyfikowanych Salonów Partnerskich Yokaba Elite oraz prowadząc regularną sprzedaż na terenie całego kraju. Zgodnie z założeniami brand rozwija się także na rynkach zagranicznych. Markę rozpoczęto wdrażać na rynku czeskim, słowackim, włoskim, norweskim, greckim.
Viva Summer to kampania promująca nową kolekcję lakierów hybrydowych ‘Gentle’ oraz lakierów hybrydo-żelowych ‘Noble’. W przekazie nawiązuje do soczystych neonowych kolorów w nawiązaniu do symbiozy z przyrodą. Materiały graficzne przygotowane zostały w klimacie tropikalnego lata mieniącego się różnymi barwami. Natura to nieodzowny element komunikacji maki Yokaba. Firma zwraca uwagę na piękno pochodzące prosto z przyrody.
Marka przyjazna jest środowisku naturalnemu, ogranicza zużycie plastiku, poprzez użycie eko-wypełnienia przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który jest poddawany recyklingowi.
Źródło: Yokaba