logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Nivea Baby

  PR 30.10.2018, przeczytano 833 razy
ilustracjastrzałka

W końcu października marka NIVEA Baby rusza z nową kampanią skierowaną do rodziców, reklamując swój nowy produkt odpowiedni dla dzieci od pierwszego dnia życia - Mój Pierwszy Krem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-nivea-baby,379950,artykul.html

- Pierwsze dni życia maluszka są pełne czułości, delikatnego dotyku, są wyjątkowe zarówno dla dziecka jak i rodziców - mówi Izabela Trela, Brand Manager NIVEA. - Z myślą o tej niezwykłej relacji powstał NIVEA Baby Mój Pierwszy Krem – do buzi, rączek i całego ciała. Wyjątkowa formuła kremu, nie tylko chroni skórę dziecka i wspiera jego naturalną barierę ochronną, ale także sprawdza się przy czułych masażach.

NIVEA Baby Mój Pierwszy Krem uzyskał rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników i olejów mineralnych, a jego bezpieczeństwo potwierdzone jest klinicznie i dermatologicznie.

Kampania będzie widoczna zarówno w prasie parentingowej jak i kobiecej oraz w internecie. Kampania digitalowa będzie obecna na portalach internetowych, YouTube oraz w VOD.

Za kreację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD a za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Źródło: FCB Bridge2Fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764