W końcu października marka NIVEA Baby rusza z nową kampanią skierowaną do rodziców, reklamując swój nowy produkt odpowiedni dla dzieci od pierwszego dnia życia - Mój Pierwszy Krem.
- Pierwsze dni życia maluszka są pełne czułości, delikatnego dotyku, są wyjątkowe zarówno dla dziecka jak i rodziców - mówi Izabela Trela, Brand Manager NIVEA. - Z myślą o tej niezwykłej relacji powstał NIVEA Baby Mój Pierwszy Krem – do buzi, rączek i całego ciała. Wyjątkowa formuła kremu, nie tylko chroni skórę dziecka i wspiera jego naturalną barierę ochronną, ale także sprawdza się przy czułych masażach.
NIVEA Baby Mój Pierwszy Krem uzyskał rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników i olejów mineralnych, a jego bezpieczeństwo potwierdzone jest klinicznie i dermatologicznie.
Kampania będzie widoczna zarówno w prasie parentingowej jak i kobiecej oraz w internecie. Kampania digitalowa będzie obecna na portalach internetowych, YouTube oraz w VOD.
Za kreację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD a za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Źródło: FCB Bridge2Fun