logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania outdoorowa Eskadry

  PR 08.10.2019, przeczytano 156 razy
ilustracjastrzałka

1 października ruszyła kampania billboardowa autorstwa agencji Eskadra. Promuje ją m.in. Prezeska Zarządu firmy Siemens i były minister w ekwadorskim rządzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-outdoorowa-eskadry,384264,artykul.html

Na billboardach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się nietypowa kampania, którą promuje sześć twarzy. Wśród nich można znaleźć m.in. Dominikę Bettman – Prezeskę firmy Siemens oraz Alberto Acostę – byłego ministra w ekwadorskim rządzie, który w czasie swojej kadencji stanął w obronie Parku Narodowego Yasuni. Każda z postaci ma zamknięte oczy.

Obrazkom towarzyszą niejednoznaczne, prowokacyjne hasła, takie jak: „Młodzi rozczarowani? Niech się uczą zawodu” czy „Uwolnić miasta od aktywistów!”. Póki co niewiele wiadomo na temat genezy i założeń akcji, choć po logotypie umieszczonym na kreacjach można domyślać się, że jest to kampania powiązana z Open Eyes Economy Summit – międzynarodowym kongresem ekonomii wartości, którego czwarta edycja będzie miała miejsce w Krakowie w listopadzie tego roku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764