logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania outdoorowa Eskadry

  PR 08.10.2019, przeczytano 1330 razy
ilustracjastrzałka

1 października ruszyła kampania billboardowa autorstwa agencji Eskadra. Promuje ją m.in. Prezeska Zarządu firmy Siemens i były minister w ekwadorskim rządzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-outdoorowa-eskadry,384264,artykul.html

Na billboardach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się nietypowa kampania, którą promuje sześć twarzy. Wśród nich można znaleźć m.in. Dominikę Bettman – Prezeskę firmy Siemens oraz Alberto Acostę – byłego ministra w ekwadorskim rządzie, który w czasie swojej kadencji stanął w obronie Parku Narodowego Yasuni. Każda z postaci ma zamknięte oczy.

Obrazkom towarzyszą niejednoznaczne, prowokacyjne hasła, takie jak: „Młodzi rozczarowani? Niech się uczą zawodu” czy „Uwolnić miasta od aktywistów!”. Póki co niewiele wiadomo na temat genezy i założeń akcji, choć po logotypie umieszczonym na kreacjach można domyślać się, że jest to kampania powiązana z Open Eyes Economy Summit – międzynarodowym kongresem ekonomii wartości, którego czwarta edycja będzie miała miejsce w Krakowie w listopadzie tego roku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764