logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona wody Nestlé Pure Life

  PR 14.07.2014, przeczytano 6580 razy
ilustracjastrzałka

16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestlé Pure Life. To pierwsza kampania marki, którą będzie można zobaczyć również w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-wody-nestl%C3%A9-pure-life,22180,artykul.html

W maju br. nastąpiła zmiana nazwy wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie „mega brandu” o globalnym zasięgu. Nowa odsłona marki ma również ułatwić konsumentom postrzeganie jej jako produktu oferującego zdrowe nawodnienie dla całej rodziny.

W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie – zmianie uległ kolor i wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestle Aquarel – obecnej od 10 lat na polskim rynku – w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.

Kampania reklamowa, wspierająca wodę Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów. Spot został przygotowany w wersji  30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.

Reklama pokazuje potencjał Nestlé Pure Life jako marki wielopokoleniowej, która towarzyszy rodzinie każdego dnia. Spot niesie za sobą szereg pozytywnych emocji i skojarzeń, a przede wszystkim uczy właściwych nawyków: odpowiedniego nawodnienia organizmu i wybierania wody zamiast słodkich napojów. Dzięki temu dzieci, już od najmłodszych lat, będą wiedziały, że picie wody nie tylko gasi pragnienie ale jest również jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Nestlé Pure Life pomaga odkryć zalety zdrowego stylu życia, w myśl hasła: Pij zdrowo, żyj zdrowo.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764