logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona internetowa Eurobanku

  PR 10.09.2018, przeczytano 354 razy
ilustracjastrzałka

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Użytkownicy odkryją w nim m.in. prostszą nawigację i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-internetowa-eurobanku,37852,artykul.html

Nowa strona internetowa to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. Zmiany zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.

- Podczas prac nad nową stroną internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika - podkreśla Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.

Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services - Blue Booster - platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym. Obejmuje ona prezentację firmy, oferty oraz sprzedaży produktów z jednoczesną weryfikacją wiarygodności klienta. Moduł CMS wykorzystany w tym projekcie jest kolejnym - po wdrożeniu w kwietniu tego roku wniosku o kredyt gotówkowy - rozszerzeniem użycia platformy Blue Booster w eurobanku.

Najważniejsze zmiany, które zostały wprowadzone na stronie eurobanku:

  • uproszczona nawigacja - dotychczasowe rozwijane menu zostało zastąpione prostymi stronami zbiorczymi
  • przejrzysta grafika - strona została wizualnie uproszczona po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowanie do bankowości internetowej, produkty, placówki, dane kontaktowe
  • uproszczenie oferty - nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów - mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania
  • zrozumiały język - treści na stronie zostały przekształcone w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com
  • wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów - strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka

Obecne zmiany to nie koniec prac nad odświeżeniem strony internetowej eurobanku. W najbliższych miesiącach będą trwały prace nad dalszą poprawą jej funkcjonalności.

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Prostsza nawigacja i filtry produktów. Kolejna innowacyjna firma, która ze standardu usiłuje zrobić atut.
Wow. W 2018 roku...

avatar użytkownika
,

Jeżeli funkcjonalność strony została poprawiona, to jest to atut niezależnie od tego jak się to ma do norm i standardów.   

,

A konkurencja dostaje zajadów ze śmiechu.  

avatar użytkownika
,

Podobno witamina B2 pomaga.  

,

Na zajady czy śmiech konkurencji?  

avatar użytkownika
,

Wątpliwe żeby konkurencja miała powody do śmiechu, ponieważ większość stron konkurencyjnych jest dramatyczna pod względem funkcjonalności. Zatem raczej na zajady, które robią się czasem i z zawiści...  

,

redakcja, 11.09.2018
Wątpliwe żeby konkurencja miała powody do śmiechu, ponieważ większość stron konkurencyjnych jest dramatyczna pod względem funkcjonalności. Zatem raczej na zajady, które robią się czasem i z zawiści...


Twój komentarz brzmi jak kryptoreklama Eurobanku.

Czy redaktor naczelny serwisu powinien tak pisać o konkurentach tej instytucji pod jej kryptoreklamą?
  

avatar użytkownika
,

Szkoda czasu na roztrząsanie jak Ci coś brzmi. Sam rozpocząłeś dyskusję od ocen wartościujących, a te mają to do siebie, że mogą być pozytywne lub negatywne. Jeśli Ci to nie odpowiada, nie wszczynaj takich dyskusji.  

Najnowsze w tym dziale

Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
25 lat Igepa Polska
W tym roku Igepa, znany dystrybutor m.in. papierów poligraficznych, biurowych i materiałów dla reklamy wizualnej, obchodzi wyjątkowy jubileusz - ćwierćwiecze działalności w Polsce. W sierpniu 1995 roku zarejestrowana została w Krakowie Igepa Polska Spółka z o.o.
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Havas Media Group z ofertą TV 360°
Agencja mediowa Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę – TV 360°, dzięki której możliwe jest dotarcie do wielu użytkowników w całym ekosystemie telewizyjnym w ramach jednej kampanii.
266 najlepszych zdjęć prasowych z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo można oglądać od 8 do 20 lipca w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764