logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe, wydajne urządzenia do druku w formacie A3 od Brother

  PR 24.02.2022, przeczytano 666 razy
ilustracja

Brother wprowadził do swojej oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne A3 obsługujące sieć bezprzewodową z serii MFC. Nowe modele oferują najwyższej jakości drukowanie, skanowanie, kopiowanie i faksowanie w formacie A3. Posiadają również układ drukujący MAXIDRIVE, który definiuje technologię druku na nowo i pozwala na ultraszybki, trwały i precyzyjny druk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe%2C-wydajne-urzadzenia-do-druku-w-formacie-a3-od-brother,394896,artykul.html

Brother MFC-J6957DW, MFC-J6955DW oraz MFC-J5955DW to atramentowe wielofunkcyjne urządzenia, umożliwiające druk w formacie A3. Oferują funkcje dostępne w modelach klasy biznesowej, zapewniając przy tym niskie koszty utrzymania oraz wysoką prędkość i wydajność druku. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet do 6000 stron. Nowe modele z serii pozwalają na druk nawet do 30 obrazów na minutę.

MFC-J6955DW i MFC-J5955DW są wyposażone w dwa podajniki papieru o pojemności do 250 arkuszy każdy, natomiast MFC-J6957DW ma trzy kasety na papier po 250 arkuszy. Dzięki nim użytkownicy mogą skoncentrować się wyłącznie na bieżącej pracy, poświęcając mniej czasu na uzupełnianie papieru. Każdy z modeli wyposażony jest również w uniwersalny podajnik o pojemności 100 stron, umożliwiający szybkie i oszczędne drukowanie w kolorze na nośnikach formatu A3. Dodatkowo wszystkie trzy urządzenia korzystają z automatycznych dwustronnych podajników dokumentów (ADF) o pojemności 50 arkuszy. Nowe urządzenia  obsługuje się za pomocą intuicyjnego, kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 8,8 cm.

Bardziej ekologiczne drukowanie

Urządzenia MFC-J6957DW i MFC-J6955DW są energooszczędne przy jednoczesnym zachowaniu jakości druku. Modele nie wymagają wstępnego nagrzewania komponentów wewnętrznych, w związku z tym nie tylko zużywają mniej energii, ale także zapewniają wyjątkowo krótki czas wydruku pierwszej strony wynoszący poniżej 5 sekund oraz prędkość druku do 30 ipm.

Oszczędność kosztów druku

Urządzenia Brother MFC-J6957DW, MFC-J6955DW oraz MFC-J5955DW wyróżniają się niskim całkowitym kosztem posiadania (TCO) i konkurencyjnym kosztem wydruku pojedynczej strony (CPP). Ograniczenie czasu przestojów i zwiększenie produktywności jest możliwe za sprawą Usługi Zarządzania Drukiem (MPS), która obejmuje zautomatyzowane uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych i usuwanie awarii.

Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań biznesowych, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bezpośrednio z telefonu przy wykorzystaniu funkcji NFC – czyli komunikacji zbliżeniowej. Dodatkowo modele oferują łatwy interfejs szybkiego, bezpośredniego skanowania do aplikacji biurowych i pracują w sieciach przewodowych i bezprzewodowych.

Brother MFC-J6957DW, MFC-J6955DW oraz MFC-J5955DW są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764