logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe funkcje aplikacji Google Moja Firma ułatwią zdobycie nowych klientów

  PR 19.11.2018, przeczytano 338 razy

Google Moja Firma to bezpłatne i intuicyjne narzędzie, które umożliwia zarządzanie wizerunkiem firmy w wyszukiwarce Google oraz na Mapach. Przedsiębiorcy mogą korzystać z Google Moja Firma także w aplikacji mobilnej, która od grudnia zostanie wzbogacona o nowe funkcje, takie jak możliwość rozmowy z klientami na czacie, gromadzenie obserwujących czy podgląd na najważniejsze statystyki związane z odwiedzinami profilu firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-funkcje-aplikacji-google-moja-firma-ulatwia-zdobycie-nowych-klientow,380184,artykul.html

Każdego miesiąca Google łączy internautów na całym świecie z małymi i średnimi firmami ponad 9 miliardów razy, włączając w to ponad miliard połączeń telefonicznych i 3 miliardy bezpośrednich zapytań przesłanych do sklepów. Bezpłatna aplikacja Google Moja Firma pomaga lokalnym firmom wyróżniać się w Google na tle konkurencji i przyciągać nowych klientów. Dzięki niej właściciele firm mogą łatwiej nawiązać kontakty z klientami oraz aktualizować informacje o swoim biznesie w wyszukiwarce i na Mapach Google.

Aplikacja Google Moja Firma:

  • Łatwiejsze zarządzanie profilem firmy. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w profilu swojej firmy i obserwowanie ich w czasie rzeczywistym w Google (w wyszukiwarce i na Mapach). Można również przesyłać zdjęcia, utworzyć nową ofertę lub wydarzenie i dodać je bezpośrednio do profilu firmy w Google.
  • Firmy, które mają zweryfikowane informacje w Google Moja Firma (takie jak godziny otwarcia, strona adres i telefon), są dwa razy częściej uważane przez konsumentów za godne zaufania. Z kolei firmy, które umieszczają w opisach zdjęcia, uzyskują o 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach Google i o 35% więcej kliknięć w witrynie niż firmy, które tego nie robią.
  • Informacje o klientach w jednym miejscu. Przedsiębiorcy mogą obserwować bezpośrednio na stronie głównej w aplikacji, jak i z jaką częstotliwością klienci wchodzą w interakcje z profilem firmy. Mogą również odpowiadać na opinie, a już wkrótce wymieniać SMS-y ze swoimi klientami i sprawdzać na karcie Klienci, kim są obserwatorzy profilu.
  • Sprawdzanie statystyk ważnych dla przedsiębiorców. Aplikacja umożliwia także śledzenie statystyk ważnych dla przedsiębiorcy, np. ilu klientów skontaktowało się z firmą poprzez wizytówkę Google Moja Firma. Te dane widoczne są bezpośrednio na ekranie startowym aplikacji, dzięki czemu właściciele firm są zawsze na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi wynikami.

Aplikację można pobrać ze Sklepu Play dla Androida i App Store dla iOS.

Źródło: Alphabet

www.abc.xyz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764