Agencja Infinity Group zrealizowała nową odsłonę platformy sprzedażowej dla Muve S.A. W nowym muve.pl na entuzjastów cyfrowej rozrywki czeka angażujący program lojalnościowy „Kompania”, oparty na grywalizacji.
Od 28 lipca b.r. działa nowa wersja Muve.pl. Jest to jedna z największych na polskim rynku platform sprzedażowych z grami, ebookami, filmami i gadżetami związanymi ze światem gier. Oferta Muve.pl obejmuje ponad 100 tys. pozycji. W ramach platformy funkcjonuje silna, aktywna społeczność miłośników cyfrowej rozrywki.
Aktualna odsłona Muve.pl to nowy wygląd, nacisk na user experience i szereg zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu e-commerce. Platforma zbudowana została w oparciu o Sitecore Experience Platform. To jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających content management, personalizację treści, automatyzację marketingu, a także rozbudowaną analitykę webową.
Na użytkowników nowej wersji Muve.pl czeka program lojalnościowy „Kompania”, oparty na rozbudowanej grywalizacji. Zarejestrowani członkowie społeczności graczy, podczas korzystania z serwisu wypełniają misje, zdobywają punkty i „złoto”, które mogą wymienić na zniżki, nagrody rzeczowe lub uzyskać inne korzyści. Mechanizm angażuje użytkowników, wpływa na ilość i jakość interakcji z serwisem – i przede wszystkim wspiera sprzedaż.
Adam Wróblewski, Internet Sales Manager w Muve S.A: „Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc podzielić się efektem kilkunastomiesięcznej pracy nad nowym Muve.pl. Mamy nadzieję, że nowe pomysły i rozwiązania przypadną naszym klientom do gustu! Po latach obecności na rynku dobrze znamy naszych odbiorców – społeczność graczy. Tworząc nową odsłonę platformy chcieliśmy dać im coś więcej, niż duży wybór tytułów w dobrych cenach. Dlatego położyliśmy tak duży nacisk na budowanie relacji z klientami i przyznawanie gratyfikacji za ich lojalność. Naszym celem było to, aby nasz program lojalnościowy był atrakcyjny, przejrzysty, dostarczał dodatkową wartość przy zakupach - oraz rozrywkę - dzięki gamifikacji. Wierzymy, że Złotyfikacja (5% zwrotu za każde zamówienie), spotka się pozytywnym odzewem naszych klientów.”
Bogusław Łojewski, Client Service Director w Infinity Group, dodaje: „Platforma Muve.pl to nasz największy projekt w branży entertainment. Realizacja była dużym wyzwaniem ze względu na rozbudowaną architekturę logiczną i technologię. Wykorzystaliśmy w niej autorską platformę grywalizacyjną zintegrowaną z Sitecore, która przenosi podejście do e-commerce na nowy level. Bo gra tak naprawdę dopiero się zaczyna!”.
Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego przez Infinity Group.
Źródło: Infinity Group