logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Muve.pl od Infinity Group

  PR 20.08.2015, przeczytano 1813 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Infinity Group zrealizowała nową odsłonę platformy sprzedażowej dla Muve S.A. W nowym muve.pl na entuzjastów cyfrowej rozrywki czeka angażujący program lojalnościowy „Kompania”, oparty na grywalizacji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-muve.pl-od-infinity-group,25735,artykul.html

Od 28 lipca b.r. działa nowa wersja Muve.pl. Jest to jedna z największych na polskim rynku platform sprzedażowych z grami, ebookami, filmami i gadżetami związanymi ze światem gier. Oferta  Muve.pl obejmuje ponad 100 tys. pozycji. W ramach platformy funkcjonuje silna, aktywna społeczność miłośników cyfrowej rozrywki. 

Aktualna odsłona Muve.pl to nowy wygląd, nacisk na user experience i szereg zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu e-commerce. Platforma zbudowana została w oparciu o  Sitecore Experience Platform. To jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających content management, personalizację treści, automatyzację marketingu, a także rozbudowaną analitykę webową. 

Na użytkowników nowej wersji Muve.pl czeka program lojalnościowy „Kompania”, oparty na rozbudowanej grywalizacji. Zarejestrowani członkowie społeczności graczy, podczas korzystania z serwisu wypełniają misje, zdobywają punkty i „złoto”, które mogą wymienić na zniżki, nagrody rzeczowe lub uzyskać inne korzyści. Mechanizm angażuje użytkowników, wpływa na ilość i jakość interakcji z serwisem – i przede wszystkim wspiera sprzedaż.  

Adam Wróblewski, Internet Sales Manager w Muve S.A: „Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc podzielić się efektem kilkunastomiesięcznej pracy nad nowym Muve.pl. Mamy nadzieję, że nowe pomysły i rozwiązania przypadną naszym klientom do gustu! Po latach obecności na rynku dobrze znamy naszych odbiorców –  społeczność graczy. Tworząc nową odsłonę platformy chcieliśmy dać im coś więcej, niż duży wybór tytułów w dobrych cenach.  Dlatego położyliśmy tak duży nacisk na budowanie relacji z klientami i przyznawanie gratyfikacji za ich lojalność. Naszym celem było to, aby nasz program lojalnościowy był atrakcyjny, przejrzysty, dostarczał dodatkową wartość przy zakupach - oraz rozrywkę - dzięki gamifikacji. Wierzymy, że Złotyfikacja (5% zwrotu za każde zamówienie), spotka się pozytywnym odzewem naszych klientów.”

Bogusław Łojewski, Client Service Director w Infinity Group, dodaje: „Platforma Muve.pl to nasz największy projekt w branży entertainment. Realizacja była dużym wyzwaniem ze względu na rozbudowaną architekturę logiczną i technologię. Wykorzystaliśmy w niej autorską platformę grywalizacyjną zintegrowaną z Sitecore, która przenosi podejście do e-commerce na nowy level. Bo gra tak naprawdę dopiero się zaczyna!”. 

Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego przez Infinity Group.

Źródło: Infinity Group

www.infinitygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764