logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sonia Bohosiewicz w launchowej kampanii Optimy DHA

  PR 20.08.2015, przeczytano 803 razy
ilustracjastrzałka

Red8 Advertising przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt w portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska - margarynę funkcjonalną Optima DHA. Agencja stworzyła także projekt opakowania dla Optimy DHA. Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie na rynku świadomości i wizerunku nowego produktu, jak również dalsze wzmacnianie wizerunku marki Optima wśród osób dbających o zdrowie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sonia-bohosiewicz-w-launchowej-kampanii-optimy-dha,25736,artykul.html

Marka Optima poszerza swoje portfolio o margarynę z kwasem DHA, który wspiera pracę mózgu i wzroku. Wprowadzeniu na rynek Optimy DHA towarzyszy kampania launchowa, przygotowana przez agencję Red8 Advertising. Wykorzystana w niej została platforma kreatywna znana z wiosennej wizerunkowej kampanii Optimy Cardio, w której w roli głównej wystąpił Bartek Świderski, szukający najlepszego sposobu na obniżenie poziomu złego cholesterolu. Twarzą obecnej kampanii, wprowadzającej na rynek Optimę DHA, jest Sonia Bohosiewicz. Popularna aktorka wciela się w rolę matki, pragnącej lepiej zadbać o wzrok i intelekt swoich bliskich.  

- Spot ma charakter szczerego, ale nie pozbawionego humoru testimonialu.  Dzięki dynamicznej i nowoczesnej realizacji zdecydowanie wybija się na tle kategorii, zachowując jednocześnie swój ekspercki charakter - mówi Viola Stanisławska, Client Service Director w agencji Red8 Advertising.

Agencja Red8 Advertising była odpowiedzialna m.in. za kreację spotu TV i key Visual, ale również za całościowe prace nad projektem opakowania nowego produktu.

Kampania Optimy DHA prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki.

Rozpoczęcie kampanii: 20.08.2015
Typ medium: TV (stacje ogólnopolskie)
Dom mediowy: Starcom
Agencja Reklamowa: Red8 Advertising
Przedstawiciel Agencji: Viola Stanisławska
Dyr. kreatywny: Jurek Przeździecki
Copywriter: Michał Dziewulski
Dom produkcyjny: Garaż Miejsce Filmowe
Post-Produkcja: Luna Park
Reżyseria: Maciej Szwabe
Zdjęcia: Marek Sanak

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764