logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby na pokładzie Open Mobi

  PR 13.06.2019, przeczytano 2503 razy
Joanna Sakowska

Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak wzmacniają szeregi działu sprzedaży w Open Mobi. Agencja digitalowa w ramach swoich struktur powołuje też Rich Media Design Studio z Klaudią Uścińską na czele działu graficznego i Katarzyną Romaszewską zawiadującą dziełem web.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-na-pokladzie-open-mobi,382871,artykul.html

W maju br. do zespołu Open Mobi dołączyli Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak. Oboje objęli stanowiska Key Account Managerów w dziale sprzedaży agencji. Do ich zadań należy współpraca z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

– We współpracy z planerami i marketerami kluczowe są wiedza i doświadczenie, ale także bieżące wsparcie ich działań. Naturalne było więc postawienie na Joannę Sakowską i Sebastiana Strociaka, którzy na przestrzeni lat doskonale poznali kanały mobile i digital. Dali się również poznać jako sprawni handlowcy, którzy już na etapie planowania kampanii reklamowych są w stanie podpowiedzieć klientom, jaką strategię warto obrać, aby osiągnąć założony cel wizerunkowy czy sprzedażowy. Potrafią dobrać najbardziej efektywne narzędzia i formaty, ale też wskazać segmenty, na których najlepiej się skupić – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.

Sebastian Strociak z rynkiem mobile i digital związany jest od ponad 7 lat, z branżą mediów od około 12. Wcześniej pracował m.in. w Mobiem oraz Infor Biznes. Prowadził własną agencję marketingową Medialligence skupiającą freelancerów. Obsługiwał takich klientów jak McDonald’s, Grupa Żywiec, Samsung czy Red Bull. Prowadził kursy i szkolenia w ramach certyfikacji DIMAQ.

ilustracjastrzałka

Joanna Sakowska karierę zawodową rozpoczęła w agencji Kuźnia PR, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek jak Praktiker, Henkel czy Komandor. W BMS Group organizowała warsztaty i spotkania biznesowe dla branży finansów, bankowości, FMCG i HR. Przygodę z mobile rozpoczęła w Mobiem, gdzie prowadziła m.in. kampanie dla VISA, Żabki oraz TNT.

To jednak nie jedyne zmiany w Open Mobi. Agencja rozbudowuje zaplecze specjalistów w ramach Rich Media Design Studio. Do zespołu grafików dołączyła właśnie Klaudia Uścińska, do działu web – Katarzyna Romaszewska. Obie odpowiadać będą za zarządzanie swoimi zespołami i realizacje projektów reklamowych we współpracy z działem handlowym agencji.

– Poza standardowymi formatami reklam na urządzenia mobilne, tworzymy również te mocniej angażujące odbiorcę. Kreacje Rich Media, choć bardziej wymagające kreacyjnie i technicznie, dzięki odpowiednio wykorzystanemu user experience, pozwalają na większą konwersję – opowiada Eliza Durnakowska.

Klaudia Uścińska doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej Imagine The Future oraz w Mobiem, gdzie przygotowywała kreacje dedykowane na mobile. Ukończyła studia licencjackie w kierunku grafiki komputerowej. Jej projekty wykorzystane zostały w kampaniach m.in. dla Grupy Żywiec, L'Oreal, Yves Rocher, Orange, Kaufland, Rossmann.

ilustracjastrzałka

Katarzyna Romaszewska od trzech lat specjalizuje się w programowaniu reklam mobilnych. Wcześniej pracowała w Mobiem oraz SafeKiddo. Przygotowywała reklamy dla takich marek jak Królewskie, Deichmann, Decathlon, Huawei, Ikea, Sony, Mercedes, Play. Ukończyła studia na Politechnice Warszawskiej w kierunku Informatyka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764