logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby na pokładzie Open Mobi

  PR 13.06.2019, przeczytano 1698 razy
Joanna Sakowska

Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak wzmacniają szeregi działu sprzedaży w Open Mobi. Agencja digitalowa w ramach swoich struktur powołuje też Rich Media Design Studio z Klaudią Uścińską na czele działu graficznego i Katarzyną Romaszewską zawiadującą dziełem web.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-na-pokladzie-open-mobi,382871,artykul.html

W maju br. do zespołu Open Mobi dołączyli Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak. Oboje objęli stanowiska Key Account Managerów w dziale sprzedaży agencji. Do ich zadań należy współpraca z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

– We współpracy z planerami i marketerami kluczowe są wiedza i doświadczenie, ale także bieżące wsparcie ich działań. Naturalne było więc postawienie na Joannę Sakowską i Sebastiana Strociaka, którzy na przestrzeni lat doskonale poznali kanały mobile i digital. Dali się również poznać jako sprawni handlowcy, którzy już na etapie planowania kampanii reklamowych są w stanie podpowiedzieć klientom, jaką strategię warto obrać, aby osiągnąć założony cel wizerunkowy czy sprzedażowy. Potrafią dobrać najbardziej efektywne narzędzia i formaty, ale też wskazać segmenty, na których najlepiej się skupić – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.

Sebastian Strociak z rynkiem mobile i digital związany jest od ponad 7 lat, z branżą mediów od około 12. Wcześniej pracował m.in. w Mobiem oraz Infor Biznes. Prowadził własną agencję marketingową Medialligence skupiającą freelancerów. Obsługiwał takich klientów jak McDonald’s, Grupa Żywiec, Samsung czy Red Bull. Prowadził kursy i szkolenia w ramach certyfikacji DIMAQ.

ilustracjastrzałka

Joanna Sakowska karierę zawodową rozpoczęła w agencji Kuźnia PR, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek jak Praktiker, Henkel czy Komandor. W BMS Group organizowała warsztaty i spotkania biznesowe dla branży finansów, bankowości, FMCG i HR. Przygodę z mobile rozpoczęła w Mobiem, gdzie prowadziła m.in. kampanie dla VISA, Żabki oraz TNT.

To jednak nie jedyne zmiany w Open Mobi. Agencja rozbudowuje zaplecze specjalistów w ramach Rich Media Design Studio. Do zespołu grafików dołączyła właśnie Klaudia Uścińska, do działu web – Katarzyna Romaszewska. Obie odpowiadać będą za zarządzanie swoimi zespołami i realizacje projektów reklamowych we współpracy z działem handlowym agencji.

– Poza standardowymi formatami reklam na urządzenia mobilne, tworzymy również te mocniej angażujące odbiorcę. Kreacje Rich Media, choć bardziej wymagające kreacyjnie i technicznie, dzięki odpowiednio wykorzystanemu user experience, pozwalają na większą konwersję – opowiada Eliza Durnakowska.

Klaudia Uścińska doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej Imagine The Future oraz w Mobiem, gdzie przygotowywała kreacje dedykowane na mobile. Ukończyła studia licencjackie w kierunku grafiki komputerowej. Jej projekty wykorzystane zostały w kampaniach m.in. dla Grupy Żywiec, L'Oreal, Yves Rocher, Orange, Kaufland, Rossmann.

ilustracjastrzałka

Katarzyna Romaszewska od trzech lat specjalizuje się w programowaniu reklam mobilnych. Wcześniej pracowała w Mobiem oraz SafeKiddo. Przygotowywała reklamy dla takich marek jak Królewskie, Deichmann, Decathlon, Huawei, Ikea, Sony, Mercedes, Play. Ukończyła studia na Politechnice Warszawskiej w kierunku Informatyka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764