Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak wzmacniają szeregi działu sprzedaży w Open Mobi. Agencja digitalowa w ramach swoich struktur powołuje też Rich Media Design Studio z Klaudią Uścińską na czele działu graficznego i Katarzyną Romaszewską zawiadującą dziełem web.
W maju br. do zespołu Open Mobi dołączyli Joanna Sakowska oraz Sebastian Strociak. Oboje objęli stanowiska Key Account Managerów w dziale sprzedaży agencji. Do ich zadań należy współpraca z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.
– We współpracy z planerami i marketerami kluczowe są wiedza i doświadczenie, ale także bieżące wsparcie ich działań. Naturalne było więc postawienie na Joannę Sakowską i Sebastiana Strociaka, którzy na przestrzeni lat doskonale poznali kanały mobile i digital. Dali się również poznać jako sprawni handlowcy, którzy już na etapie planowania kampanii reklamowych są w stanie podpowiedzieć klientom, jaką strategię warto obrać, aby osiągnąć założony cel wizerunkowy czy sprzedażowy. Potrafią dobrać najbardziej efektywne narzędzia i formaty, ale też wskazać segmenty, na których najlepiej się skupić – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.
Sebastian Strociak z rynkiem mobile i digital związany jest od ponad 7 lat, z branżą mediów od około 12. Wcześniej pracował m.in. w Mobiem oraz Infor Biznes. Prowadził własną agencję marketingową Medialligence skupiającą freelancerów. Obsługiwał takich klientów jak McDonald’s, Grupa Żywiec, Samsung czy Red Bull. Prowadził kursy i szkolenia w ramach certyfikacji DIMAQ.
Joanna Sakowska karierę zawodową rozpoczęła w agencji Kuźnia PR, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek jak Praktiker, Henkel czy Komandor. W BMS Group organizowała warsztaty i spotkania biznesowe dla branży finansów, bankowości, FMCG i HR. Przygodę z mobile rozpoczęła w Mobiem, gdzie prowadziła m.in. kampanie dla VISA, Żabki oraz TNT.
To jednak nie jedyne zmiany w Open Mobi. Agencja rozbudowuje zaplecze specjalistów w ramach Rich Media Design Studio. Do zespołu grafików dołączyła właśnie Klaudia Uścińska, do działu web – Katarzyna Romaszewska. Obie odpowiadać będą za zarządzanie swoimi zespołami i realizacje projektów reklamowych we współpracy z działem handlowym agencji.
– Poza standardowymi formatami reklam na urządzenia mobilne, tworzymy również te mocniej angażujące odbiorcę. Kreacje Rich Media, choć bardziej wymagające kreacyjnie i technicznie, dzięki odpowiednio wykorzystanemu user experience, pozwalają na większą konwersję – opowiada Eliza Durnakowska.
Klaudia Uścińska doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej Imagine The Future oraz w Mobiem, gdzie przygotowywała kreacje dedykowane na mobile. Ukończyła studia licencjackie w kierunku grafiki komputerowej. Jej projekty wykorzystane zostały w kampaniach m.in. dla Grupy Żywiec, L'Oreal, Yves Rocher, Orange, Kaufland, Rossmann.
Katarzyna Romaszewska od trzech lat specjalizuje się w programowaniu reklam mobilnych. Wcześniej pracowała w Mobiem oraz SafeKiddo. Przygotowywała reklamy dla takich marek jak Królewskie, Deichmann, Decathlon, Huawei, Ikea, Sony, Mercedes, Play. Ukończyła studia na Politechnice Warszawskiej w kierunku Informatyka.
Źródło: Open Mobi