logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe spoty Eurobanku z wampirami

  PR 23.03.2018, przeczytano 1200 razy
ilustracjastrzałka

600 zł darmowego limitu na start przez 90 dni promuje eurobank w najnowszym wydaniu kampanii wizerunkowej z wampirami.W piątek 23. marca Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii eurobanku - wracają w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-spoty-eurobanku-z-wampirami,35920,artykul.html

W pierwszym ze spotów prezentowana jest promocja limitu na start. W ramach promocji, która potrwa do końca maja 2018 r., eurobank będzie zwracał odsetki pobierane w okresie 90 dni (liczone od uruchomienia umowy) oraz dodatkowo (zgodnie z TOiP) nie pobierze prowizji za jego udzielenie. Promocja jest skierowana do osób, które założą konto oraz wcześniej nie korzystały z produktów kredytowych eurobanku. Będą one mogły również liczyć na uproszczoną procedurę w zakresie przyznania limitu w wysokości  600 zł.

- Limit na start jest ofertą skierowaną do Klientów, którzy zdecydują się na otwarcie konta w eurobanku - mówi Radosława Lemańska, manager produktu w eurobanku. - Już przy otwarciu konta dostaną możliwość korzystania z limitu w wysokości 600 zł. Wystarczy mieć 18 lat i dochód przynajmniej od miesiąca. Procedura jest przygotowana tak, aby była jak najbardziej wygodna dla Klienta - dodaje.

Drugi spot promuje zalety konta osobistego w pakiecie Active - eurobank przypomina w nim, że Klienci, którzy decydują się na przelewanie swojego wynagrodzenia na konto w eurobanku są zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku. Posiadacze konta Active nie zapłacą również za przelewy do innego banku oraz zlecenia stałe przez internet. Darmowe są dla nich również wypłaty z bankomatów obcych (od kwoty 100 zł).

Dwa nowe spoty z wampirami są częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett oraz producent Propeller Film.


Metryczka filmu „Życie wampirów - konto z limitem kredytowym”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Metryczka filmu „Życie wampirów - konto za 0 zł”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gdyby nie było Adamczyka na końcu, byłoby mniej łopatologicznie... i pewnie nieco taniej.

Ale pewnie wg badań Polak lubi łopatologicznie, więc trzeba walnąć z plaskacza pełną ofertą, żeby lektor nie nadążył z czytaniem tekstu po gwiazdce.

avatar użytkownika
,

Zestawienie kosztów zabiegów dentystycznych z limitem kredytowym w wysokości 600 zł wydaje się dość ryzykowne. Co w sytuacji, gdy wypadnięty kieł trzeba będzie zastąpić implantem...?  

,

Wtedy wampir skorzysta z innego banku.
  

avatar użytkownika
,

Albo zostanie sepleniącym wampirem ze zdolnością kredytową w wysokości 600 zł i ograniczoną zdolnością wysysania.  

,

Sugerujesz, że ta reklama jest nietrafiona, bo odbudowa kła kosztuje znacznie więcej?  

avatar użytkownika
,

Taka myśl może zmącić niektóre oblicza podczas oglądania tej reklamy. Każdy kto miał okazję korzystać z usług stomatologicznych wie, że im bardziej nietypowy problem, tym szybciej rośnie liczba miejsc przed przecinkiem na rachunku. Odbudowa zwykłego zęba to koszt ładnych kilku tysięcy złotych - reklamowana oferta zupełnie nie przystaje do takiej sytuacji. Jak jest z wampirzym kłem nikt nie wie - ale to tylko pogarsza sytuację, zachęcając wyobraźnię do stawiania fantastycznych hipotez.  

,

Ale przecież reklama to forma umowna, klienci stomatologów nie powinni traktować jej dosłownie, nie sądzisz?
  

avatar użytkownika
,

Powstanie refleksji na temat nieprzystawania oferty do zaprezentowanych w reklamie potrzeb nie wymaga dosłownego traktowania przekazu reklamy. Nie trzeba uwierzyć w wampiry aby dojść do konkluzji, że "gdyby taka sytuacja zdarzyła się naprawdę, to za te pieniądze wampir nie wprawiłby sobie nawet śruby pod nowy kieł".  

Najnowsze w tym dziale

Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody
Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę...
Zakończył się przetarg na obsługę E.Wedel – kultowej czekoladowej marki w Polsce. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, zwycięską agencją zostało Saatchi & Saatchi. To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania...
Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym, opiniotwórczym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta – pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z wykorzystaniem Ajvarów Podravka.
Mediaplus otwiera oddział w Czechach
Group One wraz z Serviceplan Group GmbH otwierają agencję mediową z siedzibą w Pradze. Po oddziale SalesTube Russia otwartego w Moskwie w lutym tego roku, jest to kolejny krok w międzynarodowym rozwoju Group One, największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej.  Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk, raportując do Bartłomieja Kamińskiego,...
Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764