logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe spoty Eurobanku z wampirami

  PR 23.03.2018, przeczytano 1814 razy
ilustracjastrzałka

600 zł darmowego limitu na start przez 90 dni promuje eurobank w najnowszym wydaniu kampanii wizerunkowej z wampirami.W piątek 23. marca Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii eurobanku - wracają w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-spoty-eurobanku-z-wampirami,35920,artykul.html

W pierwszym ze spotów prezentowana jest promocja limitu na start. W ramach promocji, która potrwa do końca maja 2018 r., eurobank będzie zwracał odsetki pobierane w okresie 90 dni (liczone od uruchomienia umowy) oraz dodatkowo (zgodnie z TOiP) nie pobierze prowizji za jego udzielenie. Promocja jest skierowana do osób, które założą konto oraz wcześniej nie korzystały z produktów kredytowych eurobanku. Będą one mogły również liczyć na uproszczoną procedurę w zakresie przyznania limitu w wysokości  600 zł.

- Limit na start jest ofertą skierowaną do Klientów, którzy zdecydują się na otwarcie konta w eurobanku - mówi Radosława Lemańska, manager produktu w eurobanku. - Już przy otwarciu konta dostaną możliwość korzystania z limitu w wysokości 600 zł. Wystarczy mieć 18 lat i dochód przynajmniej od miesiąca. Procedura jest przygotowana tak, aby była jak najbardziej wygodna dla Klienta - dodaje.

Drugi spot promuje zalety konta osobistego w pakiecie Active - eurobank przypomina w nim, że Klienci, którzy decydują się na przelewanie swojego wynagrodzenia na konto w eurobanku są zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku. Posiadacze konta Active nie zapłacą również za przelewy do innego banku oraz zlecenia stałe przez internet. Darmowe są dla nich również wypłaty z bankomatów obcych (od kwoty 100 zł).

Dwa nowe spoty z wampirami są częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett oraz producent Propeller Film.


Metryczka filmu „Życie wampirów - konto z limitem kredytowym”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Metryczka filmu „Życie wampirów - konto za 0 zł”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764