logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe spoty Eurobanku z wampirami

  PR 23.03.2018, przeczytano 1867 razy
ilustracjastrzałka

600 zł darmowego limitu na start przez 90 dni promuje eurobank w najnowszym wydaniu kampanii wizerunkowej z wampirami.W piątek 23. marca Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii eurobanku - wracają w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-spoty-eurobanku-z-wampirami,35920,artykul.html

W pierwszym ze spotów prezentowana jest promocja limitu na start. W ramach promocji, która potrwa do końca maja 2018 r., eurobank będzie zwracał odsetki pobierane w okresie 90 dni (liczone od uruchomienia umowy) oraz dodatkowo (zgodnie z TOiP) nie pobierze prowizji za jego udzielenie. Promocja jest skierowana do osób, które założą konto oraz wcześniej nie korzystały z produktów kredytowych eurobanku. Będą one mogły również liczyć na uproszczoną procedurę w zakresie przyznania limitu w wysokości  600 zł.

- Limit na start jest ofertą skierowaną do Klientów, którzy zdecydują się na otwarcie konta w eurobanku - mówi Radosława Lemańska, manager produktu w eurobanku. - Już przy otwarciu konta dostaną możliwość korzystania z limitu w wysokości 600 zł. Wystarczy mieć 18 lat i dochód przynajmniej od miesiąca. Procedura jest przygotowana tak, aby była jak najbardziej wygodna dla Klienta - dodaje.

Drugi spot promuje zalety konta osobistego w pakiecie Active - eurobank przypomina w nim, że Klienci, którzy decydują się na przelewanie swojego wynagrodzenia na konto w eurobanku są zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku. Posiadacze konta Active nie zapłacą również za przelewy do innego banku oraz zlecenia stałe przez internet. Darmowe są dla nich również wypłaty z bankomatów obcych (od kwoty 100 zł).

Dwa nowe spoty z wampirami są częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett oraz producent Propeller Film.


Metryczka filmu „Życie wampirów - konto z limitem kredytowym”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Metryczka filmu „Życie wampirów - konto za 0 zł”

  • Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
  • Producent: Propeller Film sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
  • Studio Post Produkcyjne: Platige Image
  • Kompozytor muzyki: Peter Gundry
  • Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
  • Reżyser: Paweł Borowski
  • Operator: Arkadiusz Tomiak

Źródło: eurobank

www.eurobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764