logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sklep internetowy Trotec

  PR 06.10.2022, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także drewno, korek, metale i skórę. Wśród gotowych upominków do personalizacji klienci znajdą butelki termiczne wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z barwną powłoką, piersiówki, kubki i aluminiowe zawieszki dla zwierząt. Dodatkowo w zakładce „akcesoria” dostępne są farby akrylowe do kolorowego wypełniania wygrawerowanych laminatów, dystanse montażowe oraz taśma maskująca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sklep-internetowy-trotec,397504,artykul.html

Wyszukiwanie produktów jest łatwe i intuicyjne, a dodatkowe ułatwienie stanowią takie funkcje, jak:

  • Składanie zamówień w dowolnym terminie na podstawie przygotowanych wcześniej list zakupowych.
  • Zmiana kolejności produktów na liście „ulubionych”.
  • Możliwość wprowadzenia i zarządzania wieloma adresami do wysyłki lub rozliczenia.
  • Powielanie wcześniejszego zamówienia za pomocą jednego kliknięcia.

Cała oferta - ponad 500 produktów dostępna jest po zalogowaniu. Dodatkowo kupujący mają dostęp do wskazówek ekspertów i informacji o aktualnych promocjach. Zamawiający zyskują czas i wygodę zakupów i otrzymują wsparcie na każdym etapie zamówienia.

Oferta sklepu internetowego to nie tylko szeroki asortyment, ale również dogodne formy płatności, takie jak karta kredytowa lub przelew. Platforma jest dostępna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę również na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Trotec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764