logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sklep internetowy Trotec

  PR 06.10.2022, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także drewno, korek, metale i skórę. Wśród gotowych upominków do personalizacji klienci znajdą butelki termiczne wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z barwną powłoką, piersiówki, kubki i aluminiowe zawieszki dla zwierząt. Dodatkowo w zakładce „akcesoria” dostępne są farby akrylowe do kolorowego wypełniania wygrawerowanych laminatów, dystanse montażowe oraz taśma maskująca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sklep-internetowy-trotec,397504,artykul.html

Wyszukiwanie produktów jest łatwe i intuicyjne, a dodatkowe ułatwienie stanowią takie funkcje, jak:

  • Składanie zamówień w dowolnym terminie na podstawie przygotowanych wcześniej list zakupowych.
  • Zmiana kolejności produktów na liście „ulubionych”.
  • Możliwość wprowadzenia i zarządzania wieloma adresami do wysyłki lub rozliczenia.
  • Powielanie wcześniejszego zamówienia za pomocą jednego kliknięcia.

Cała oferta - ponad 500 produktów dostępna jest po zalogowaniu. Dodatkowo kupujący mają dostęp do wskazówek ekspertów i informacji o aktualnych promocjach. Zamawiający zyskują czas i wygodę zakupów i otrzymują wsparcie na każdym etapie zamówienia.

Oferta sklepu internetowego to nie tylko szeroki asortyment, ale również dogodne formy płatności, takie jak karta kredytowa lub przelew. Platforma jest dostępna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę również na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Trotec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764