logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy sklep internetowy Trotec

  PR 06.10.2022, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka

Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także drewno, korek, metale i skórę. Wśród gotowych upominków do personalizacji klienci znajdą butelki termiczne wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z barwną powłoką, piersiówki, kubki i aluminiowe zawieszki dla zwierząt. Dodatkowo w zakładce „akcesoria” dostępne są farby akrylowe do kolorowego wypełniania wygrawerowanych laminatów, dystanse montażowe oraz taśma maskująca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-sklep-internetowy-trotec,397504,artykul.html

Wyszukiwanie produktów jest łatwe i intuicyjne, a dodatkowe ułatwienie stanowią takie funkcje, jak:

  • Składanie zamówień w dowolnym terminie na podstawie przygotowanych wcześniej list zakupowych.
  • Zmiana kolejności produktów na liście „ulubionych”.
  • Możliwość wprowadzenia i zarządzania wieloma adresami do wysyłki lub rozliczenia.
  • Powielanie wcześniejszego zamówienia za pomocą jednego kliknięcia.

Cała oferta - ponad 500 produktów dostępna jest po zalogowaniu. Dodatkowo kupujący mają dostęp do wskazówek ekspertów i informacji o aktualnych promocjach. Zamawiający zyskują czas i wygodę zakupów i otrzymują wsparcie na każdym etapie zamówienia.

Oferta sklepu internetowego to nie tylko szeroki asortyment, ale również dogodne formy płatności, takie jak karta kredytowa lub przelew. Platforma jest dostępna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę również na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Trotec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764