logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy spot prospołecznej kampanii Grupy Polsat

  PR 04.05.2020, przeczytano 906 razy
ilustracja

2 maja ruszyła emisja drugiego spotu w ramach prospołecznej kampanii Grupy Polsat „Pomagajmy sobie nawzajem”, zwracającej uwagę na trudności osób starszych, z którymi zmagają od początku epidemii. Kampanię promują dwa spoty „babcia” i „dziadek”. Tym razem głównym bohaterem jest starszy mężczyzna, któremu bliscy za sprawą nowych technologii pomagają odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Ekstremalne warunki i ograniczenia bezpośredniego kontaktu wpłynęły także na rekordowo szybki i niecodzienny proces tworzenia kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-spot-prospolecznej-kampanii-grupy-polsat,386881,artykul.html

Koronawirus szczególnie niebezpieczny dla osób w podeszłym wieku, oprócz zagrożenia zdrowia niesie za sobą także ryzyko długotrwałej izolacji. Bohaterowie najnowszego spotu Grupy Polsat, którzy na odległość niosą pomoc bliskim seniorom, przekonują, że dzięki nowoczesnym technologiom ograniczenia bezpośredniego kontaktu nie muszą oznaczać osamotnienia i wykluczenia osób starszych. Możliwości, jakie daje internet i środki komunikacji na odległości pozwalają otoczyć opieką osoby starsze i pomóc im w wykonywaniu codziennych obowiązków, ograniczając jednocześnie ryzyko zarażenia. Wykorzystując naturalne dla nas środki komunikacji, możemy zrobić coś ważnego – to idea, która przyświeca całej kampanii.

Prospołeczna kampania w nowej społecznej rzeczywistości

Kampania i towarzyszące jej spoty zachęcające do pomocy seniorom powstały w rekordowo krótkim czasie. W ciągu 3 dni udało się przeprowadzić casting, znaleźć lokację i nagrać materiał. Zdjęcia kręcone były z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa: bardzo ograniczona liczbowo ekipa pracowała na planie w maseczkach i rękawiczkach, zachowując bezpieczny dystans, a bohaterowie spotów filmowani byli głównie z zewnątrz za pomocą drona oraz obiektywów o długiej ogniskowej. Niecodzienny sposób pracy na planie i nagrywanie ujęć w nowej społecznej rzeczywistości podkreśliły dokumentalny charakter spotów. Pierwszy z nich trafił do emisji zaledwie tydzień od powstania pomysłu.

Krótkie filmy zawierające poruszające obrazy opustoszałych ulic Warszawy są nie tylko wezwaniem do wzajemnej pomocy w tym wyjątkowym czasie, ale także dokumentem bezprecedensowej historii, która dzieje się na naszych oczach. Symbolem nieznanej dotąd rzeczywistości, której możemy sprostać tylko będąc razem.

Metryczka spotu:

  • Klient: Grupa Polsat - Karina Jakóbiak-Kapusta – Z-ca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej, Małgorzata Lenarczyk – Kierownik Działu Komunikacji i Social Media
  • Autor kreacji: Agencja Brain - Asiya Malinowska – Dyrektor Kreatywny, Jakub Kamiński – Dyrektor Kreatywny, Marcin Karłowski – Senior Copywriter
  • Reżyser: Bartosz Prokopowicz
  • Autor zdjęć: Mateusz Skalski
  • Produkcja: TFP - Ryszard Kłosowski
  • Postprodukcja: Rio De Post i Roboto Sound
  • Zakup mediów: Polsat Media

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764